به گزارش جماران؛ ایران خودرو اعلام کرد: به اطلاع نمایندگان ایران خودرو میرساند، شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

١ این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی شده مربوط به مهرسال 1403 برنامه ریزی شده است.

٢ لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

3 لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

4 در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. 

شرایط تبدیل:

 

طرح جدید ایران خودرو

 

شرایط فروش فوق‌ العاده خودرو کوییک GXR-L (مهر 1403)

فروش خودرو کوییک GXR-L شرکت پارس خودرو از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای افزایش عرضه محصولات و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1403/07/04 از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com فعال کند.

در این طرح فروش، مهلت ثبت نام برای متقاضیان عادی، تا زمان تکمیل ظرفیت است. طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت پیش ثبت نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود. همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودروهای فرسوده امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

یادآوری می شود متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس قید شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند. 

شایان ذکر است ثبت نام در این طرح فروش، صرفاً از طریق آدرس فوق الذکر امکان پذیر بوده و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

قیمت : 3.913.020.000 ریال 

تحویل 90 روزه

 

بهمن موتور دیگنیتی 2

 

 

شرایط فروش فوق العاده خودرو دیگنیتی (مهر 1403)

فروش فوق العاده خودرو دیگنیتی در 2 تیپ پرایم و پرستیژ شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی ویژه منتخبین سامانه یکپارچه از روز سه شنبه 3 مهرماه ساعت 10 صبح بر روی سایت فروش اینترنتی این شرکت مطابق جدول ذیل فعال خواهد شد.

شرایط فروش:

 

 

شرایط فروش خودرو دیگنیتی

 
 

فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس (مهر 1403)

 

 
 
کامیون آرنا پلاس
 
 
 شرکت ایران‌خودرو دیزل طرح فروش فوری کامیونت آرنا پلاس را از ساعت 10 صبح فردا یکشنبه اول مهرماه به صورت نقد و اقساط با قیمت قطعی آغاز می‌کند.
 
کامیونت آرنا پلاس محصول ایران‌ خودرو دیزل در بخش خودروهای تجاری سبک است که از پیشرانه چهار سیلندر توربو دیزل ۱۵۴ اسب بخار کامینز با استاندارد آلایندگی یورو پنج و گیربکس ۱+۶ دنده ZF بهره می‌برد. این قوای محرکه توانایی تولید۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

 

این محصول ایران خودرو دیزل در میان خودروهای باری سبک که برای حمل و نقل درون و برون شهری استفاده می شود، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده و با امکانات فنی و عملکردی مناسب، پاسخ‌گوی نیاز مشتریان است.

 

امکان ثبت‌نام در این طرح در زمان یادشده از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی esale.ikd.ir فراهم بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

 

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به نمایندگی‌های مجاز فروش ایران‌خودرو دیزل در سراسر کشور و پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

 

شرایط فروش:

 

شرایط فروش کامیون آرنا پلاس

دیدگاه تان را بنویسید