به گزارش ایرنا، حسین خادمی روز سه شنبه به خبرنگاران کاشان گفت: سه متخلف که بدون مجوزهای لازم در حال شکار حیوانات در محدوده مناطق آزاد این شهرستان بودند، با همکاری یگان حفاظت محیط زیست نطنز دستگیر شدند.
وی افزود: لاشه یک راس میش به همراه یک قبضه اسلحه و برخی ادوات شکار کشف و پس از تکمیل پرونده به همراه متخلفان تحویل مرجع قضائی شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان بیان کرد: همچنین ماموران یگان حفاظت در حال گشت زنی در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک یک قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه تعدادی فشنگ کشف کردند.
وی تاکید کرد: شکار و یا اقدام به شکار بدون مجوزهای لازم در محدوده زیستگاه های حیات وحش جرم محسوب شده و قابل تعقیب و مجازات می باشد.
به گفته خادمی، 50 نفر شکارچی متخلف در این ارتباط سال گذشته در شهرستان کاشان دستگیر و تعداد زیادی ادوات شکار، هفت قبضه اسلحه غیرمجاز و 10 قبضه اسلحه مجاز از آنها توقیف شده بود.
کاشان با مساحت هفت هزار و 800 کیلومترمربع دارای یک منطقه حفاظت شده با نام قمصر و برزک به وسعت 60 هزار هکتار می باشد که 20 گونه پستاندار، 15 گونه خزنده، 50 گونه پرنده و یک گونه دوزیست را در خود جای داده است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.