مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در حادثه برخورد دو دستگاه خودروی پراید و L90 با یکدیگر عصر امروز 7 نفر از سرنشینان شامل سه مرد، یک زن و سه کودک مصدوم شدند.
غفور راستین افزود: دو نفر از مصدومان به دلیل رضایت ندادن برای انتقال به بیمارستان در محل سانحه به صورت سرپایی درمان شدند ولی پنج مصدوم دیگر به وسیله واحد امدادی اورژانس 115 به بیمارستان محمد رسول الله مبارکه منتقل شدند.
فوریت های پزشکی شهرستان مبارکه با برخورداری از 5 پایگاه شامل سه پایگاه شهری- جاده ای، یک پایگاه جاده ای و یک پایگاه شهری، یک اتاق فرمان 115، هفت دستگاه خودروی آمبولانس و 23 پرسنل بصورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به شهروندان است.
شهرستان مبارکه در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان درباره حادثه (دوم ) واژگونی خودروی پراید در تقاطع بعد از میدان میوه و تره بار اصفهان گفت: این حادثه ساعت 18 و 18 دقیقه عصر پنجشنبه رخ داد و به مصدومیت پنج نفر از جمله سه زن، یک مرد و یک کودک انجامید.
وی ادامه داد: مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل سانحه، به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.
فوریت ‌های پزشکی شهرستان اصفهان با برخورداری از 48 پایگاه شامل 36 پایگاه شهری، 11 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 260 نفر پرسنل عملیاتی به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.
ت/7135 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.