به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی استان اصفهان به خبرنگاران بیان کرد: 40 طرح از جمله سالن دو و میدانی اردبیل، 2 پیست دوچرخه سواری در کرمان و رشت، ورزشگاه های 15 هزار نفری شهرهای زنجان و ارومیه و چند ورزشگاه پنج هزار نفری امسال تکمیل می شود.
وی افزود: شرایط به گونه ای مدیریت خواهد شد تا از هفته دولت تا دهه فجر امسال به صورت هفتگی شاهد افتتاح هر یک از این طرح ها باشیم تا به تدریج مورد استفاده ورزشکاران در نقاط مختلف کشور قرار بگیرد.
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: همچنین برنامه ریزی برای تکمیل 10 باب سالن ورزشی پنج هزار نفری نیمه کاره، سه پیست دوچرخه سواری، سه سالن سرپوشیده دو و میدانی، تعدادی استخر شنا و ورزشگاه هایی با گنجایش پنج تا 15 هزار نفر صورت گرفته است.
او اضافه کرد: بر روی مدیریت منابع در وزارت ورزش و جوانان وقت گذاشته شده و همه تیم های اجرایی نظارت کافی را بر امور دارند تا طرح ها سرعت گرفته و با رسیدن به مرحله بهره برداری گامی در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برداشته شود.
سلطانی فر همچنین عنوان کرد: سمن های مرتبط با وزارت ورزش و جوانان از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید در سال 92 کمتر از 100 عدد بود که به مرز 2 هزار سمن رسیده و امید می رود از نظر کیفی (توانمندسازی و حضور در عرصه های مختلف) نیز در جهت کمک به دولت و توسعه کشور ارتقا یابند.
وی در ادامه هدف از سفر به استان اصفهان را بازدید از طرح های ورزشی نیمه کاره و تکمیل شده عنوان کرد و گفت: تلاش می شود تا بیشتر طرح های نیمه تمام شهرستان اردستان با استفاده از منابع ملی و استانی تا پایان سال به بهره برداری برسد.
وی افزود: شهرستان نطنز نیز در بحث سرانه فضای ورزشی شرایط مناسبی دارد اما مشکلاتی هم در زمینه تعمیرات و نگهداری هست که باید اعتبار مورد نیاز پیش بینی شود.
به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان در سفر یکروزه خود به استان اصفهان از چند مجموعه و طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 17 شهریور اردستان، شهید کریمی مهاباد، شهید حقیری زواره، شهید منوچهری نطنز و شهید فیروزی زاده بادرود دیدن کرد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.