به گزارش ایرنا، ' محسن مهرعلیزاده ' روز جمعه پس از نشست با سرمایه گذاران و آغاز به کار نخستین درگاه سرمایه گذاری کشور در استانداری اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: پیش از این فرآیند صدور مجوز سرمایه گذاری در این استان بسیار طولانی بود و گاهی زمان صدور این مجوز به 25 سال و در خوشبینانه ترین به چهار تا پنج سال طول می کشید اما با راه اندازی درگاه سرمایه گذاری این زمان به صفر رسیده است.
وی با اشاره به اینکه در این درگاه، مجوزها از قبل دریافت شده است، بیان کرد: این مجوزها، بی نام صادر شده و سرمایه گذار فقط با یک کلیک مجوز دریافت می کند.
استاندار اصفهان اظهار کرد: آنچه در این استان به دنبال آن بودیم کوتاه کردن زمان صدور مجوز سرمایه گذاری بود و اکنون نگرانی هایی که در زمینه صدور مجوز برای سرمایه گذاران وجود داشت، دیگر وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه طرح های سرمایه گذاری استان اصفهان مشخص شده اند گفت: در این راستا بانک ها تسهیلاتی را در نظرگرفته اند و مشخص است که هر بانکی برای هر طرح چقدر باید تسهیلات ارائه دهد.
مهرعلیزاده ادامه داد: در این طرح تکلیف سرمایه گذار در همه ابعاد از جمله زمین، مجوز، تسهیلات بانکی و میزان سرمایه مورد نیاز مشخص شده است.
به گزارش ایرنا، نخستین درگاه سرمایه گذاری کشور سه شنبه هفته گذشته با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری رونمایی شد.
در این درگاه، طرح های پیشنهادی استان اصفهان برای سرمایه گذاری مشخص شده است و با مراجعه به آن می توان جهت مشارکت در اجرای این طرح ها اقدام کرد.
سرمایه گذاران با استفاده از این درگاه نیازی به مراجعه حضوری ندارند و مجوزهای سرمایه گذاری در این درگاه بصورت بی نام صادر می شود.
8114/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.