به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' مهدی نیلی پور ' روز یکشنبه در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام (ره) در گلستان شهدای اصفهان اظهارکرد: احساس خستگی، یاس و ناامیدی از جمله آفت های انقلاب اسلامی است و دشمن در صدد ایجاد مانع و سختی در مسیر انقلاب اسلامی می باشد که استقامت مهمترین راهکار ناکام کردن دشمن برای دست یابی به این هدف است.
وی ایجاد تفرقه و اختلاف را کاری شیطانی دانست و ضمن توصیه به دوری از تفرقه و نفاق، بر ضرورت وحدت و انسجام و ایجاد امید در جامعه تاکید کرد.
رئیس بنیاد مهدویت و آینده ‌پژوهی اصفهان تاکید کرد: ایجاد امید، خدمت به یکدیگر، نگاه غنی به فرهنگ عاشورا و مهدویت و انسجام، یک بسته فرهنگی است که باید در سطوح مختلف جامعه ترویج شود.
وی در ادامه به سیره عملی حضرت امام خمینی (ره) در مباحث فرهنگی و سیاسی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی که با درایت و رهبری حضرت امام پیروز شد، امروز همچنان به خلوص، پشتکار، تلاش، ایستادگی و همت والا نیازمند است.
حجت ‌الاسلام نیلی‌پور اضافه کرد: حوزه های علمیه نیز باید باقدرت، رسالت خود را انجام دهند و با تربیت مبلغان، روحیه استقامت و پایداری را تقویت کنند.
وی بااشاره به ویژگی برجسته شخصیتی امام خمینی (ره) گفت: ایشان با قیام و نهضت خود مکتب تشیع را از حاشیه به متن آورد و بار دیگر به جهان معرفی کرد، بنابراین آحاد مردم باید از نهضت انقلاب اسلامی با جان و دل دفاع کنند و در همه صحنه ها از خود، ایستادگی و مقاومت نشان دهند.
استاد حوزه علمیه اصفهان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی را پیوند آن با مکتب تشیع دانست و افزود: به تعبیر حضرت آیت الله جوادی آملی، امام راحل فقهی که در گوشه حجره ها خوابیده بود را احیا و بیدار کرد و در سطح جامعه جاری ساخت.
مراسم تجلیل و ادای احترام نسبت به مقام بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امروز با حضور مردم و مسئولان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
7150/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.