به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه کاشان گفت: گرایش به برخی کالاهای خارجی ناشی از رعایت نکردن استانداردهاست که تولیدکنندگان برای تحقق شعار سال باید مدیریت داشته و نسبت به ارتقای کیفیت محصولات خود تلاش کنند.
وی افزود: تحقق شعال سال نیازمند همکاری همه بخش هاست و کارگران هم به نوبه خود باید در سال 1397 که مزین به حمایت از کالای ایرانی می باشد، به جد در محدوده مسئولیت خود در این زمینه نقش آفرین باشند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان بیان کرد: باید فضای اقتصاد در جهت منافع ملی، حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان باشد و در این راستا همه مجموعه های ذیربط مانند بانک ها، اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی، صنعت، معدن و تجارت باید برخی از سدهای موجود را از سر راه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بردارند.
او در ادامه به قاچاق کالا اشاره و اضافه کرد: گمرک، نیروهای انتظامی و امنیتی باید همه قدرت جلوی واردات کالاهای خارجی غیرضروری و قاچاق را بگیرند.
آیت الله نمازی با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی مانند خودروی تولید داخل از سوی همگان به ویژه مسئولان گفت: مصرف کنندگان نیز در این میان باید به نوبه خود تعصب ملی و اسلامی نسبت به کالای ایرانی داشته باشند چرا که در صورت تحقق شعال سال97، مسیر اقتصاد مقاومتی تسهیل می شود.
وی همچنین با تبریک سال نو به خانواده بزرگ شهدا، جانبازان، آزادگان، مدافعان حرم و نوجوانان و جوانان افزود: نیروهای انتظامی، میراث فرهنگی، آمران به معروف و ناهیان از منکر در جریان تعطیلات نوروزی در نقاط گردشگرپذیر فعالیت قابل تقدیری داشتند اما رعایت ارزش ها در برگزاری آئین ها و جشن ها همچنان مورد تاکید است.
امام جمعه کاشان عنوان کرد: ملت ایران برای احیای ارزش های اسلامی هزینه زیادی از جمله تقدیم هزاران شهید پرداخته و تاب سهل انگاری در مورد مقدسات به ویژه موضوع حجاب و عفاف را ندارد که باید مسئولان به این امر دقت کنند.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.