به گزارش ایرنا، این پروژه‌ ها شامل استخر دو منظوره ( تجمیع آب و پرورش ماهی قزل آلا)، آبیاری تحت فشار و بارانی در سطح 15هکتار، کارگاه تولید فیلتر هوا برای انواع خودروها و سالن و کابین ملاقات حضوری زندانیان می باشد.
مدیرکل زندان های استان اصفهان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران مبلغ اعتبار هزینه شده برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های یاد شده را حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ با کمک بیناد تعاون زندانیان استان اصفهان، بخش خصوصی و خیران تامین شده است.
' اسدالله گرجی زاده ' بابیان اینکه این طرح ها در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال زندانیان اجرا شده است، گفت: با اجرای این طرح ها بیش از 200 اشتغال برای مددجویان زندان گلپایگان فراهم شده است.
مدیرکل زندان های استان اصفهان با قدردانی از خیران و دست اندرکاران پروژهای یاد شده تاکید کرد: همه مسئولان باید در فراهم کردن بیشتر زمینه اشتغال در جامعه که در کاهش آسیب های اجتماعی و ورودی به زندان ها نقش دارد، تلاش کنند.
گرجی زاده همچنین از برگزاری اولین نمایشگاه تولیدات زندانیان استان اصفهان در محل نمایشگاه های بین المللی این استان واقع در پل شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه که در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به زندانیان و خانواده آنان است از 22 تا 27 اسفند آماده بازدید عموم است.
' غلامحسن حبیبی ' رئیس زندان گلپایگان نیز با اشاره به ایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده های آنان با کمک خیران و مسئولان در دستور کار این اداره قراردارد، گفت: با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون اداره کل زندان های استان اصفهان، در سال گذشته حدود 120 میلیون تومان حقوق و مزایا به زندانیان گلپایگان پرداخت شد که امسال این رقم به 135 میلیون تومان افزایش یافت.
وی به آمار زندانیان شهرستان گلپایگان اشاره ای نکرد.
شهرستان گلپایگان با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.