به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی افزود: وقتی کلمه عفاف عنوان می شود همراه با تصویر یک زن با حجاب برتر است در حالی که دروغگویی، کار غیراخلاقی، کلاهبرداری و سرکار گذاشتن مردم هم نوعی بی حیایی است.
وی اظهار کرد: عفاف و عفت، کلمه بزرگی است و پاکدامن زیستن، اندیشیدن سالم، فکر مثبت داشتن و خدمتگزار مردم بودن را نیز شامل می شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه یکسری کم و کاستی ها از جمله بیکاری، مسائل اقتصادی و تورم در کشور وجود دارد، گفت: باید همه دستگاه ها تمام سعی خود را برای به حداقل رساندن مشکلات مردم بکار گیرند.
وی بر رویکرد اتخاذ سیاست های اجرایی برای اثربخشی برنامه ریزی های ستاد صیانت از حقوق شهروندی در استان نیز تاکید کرد.
مهرعلیزاده یادآور شد: در گام نخست باید هسته ای متشکل از چهار تا پنج نفر از افراد با اطلاع و با دید وسیع به مسائل در قالب اتاق فکر در استانداری تشکیل و حداکثر هر دو هفته جلساتی کارشناسی برای شناسایی مشکلات و ارائه راهکارها برای دستگاه های مختلف گرفته شود.
وی به مدیران دستگاه های اداری و اجرایی استان توصیه کرد که از سقف اختیارات خود برای رفع مشکل مردم استفاده کنند.
استاندار اصفهان از صدا و سیما نیز خواست تا هر ماه یک نظرسنجی در باره سه دستگاه نزدیک به هم به شکل تخصصی تهیه کنند تا براساس برآورد دقیق از وضعیت جامعه به اصلاح مشکلات دستگاه ها و ادارات استان پرداخته شود.
مهرعلیزاده همچنین از مدیرکل آموزش و پرورش خواست تا گروهی متشکل از خبرگان این دستگاه و اساتید دانشگاه برای شناسایی مشکلات تربیتی تشکیل شود.
جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف استان در استانداری اصفهان برگزار شد.
ت/6994/ 6027**خبرنگار:آرزو فلاح*انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.