به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان روز سه شنبه هدف از اجرای این طرح مشترک با همکاری شرکت مخابرات را افزایش رضایتمندی مشترکان گاز طبیعی برشمرد و افزود: قطع گاز با هدف توسعه و تعمیر شبکه های گازرسانی در شهرها، روستاها و مناطق صنعتی در روزهای پیش رو رخ خواهد داد، بنابراین اجرای این طرح در کنار اطلاع رسانی بوسیله رادیو ضروری بود.
بر اساس این طرح یکساله،در صورتی که در منطقه ای از شهر گاز ایجاد شود حداقل یک روز قبل، اطلاعیه آن از طریق تلفن ثابت مشترکین واقع در آن منطقه در قالب پیام صوتی حداکثر در سه نوبت اعلان می شود تا مشترکان بتوانند پیش بینی لازم در این پیوند را انجام دهند.
همچنین شرکت مخابرات متعهد شده است تا پیام های صوتی را از ساعات 9 صبح الی 13 و 16 الی 21 از شنبه تا چهارشنبه ارسال کند و در صورت موفق نبودن در ارسال پیام، ارسال های ناموفق در سه نوبت بر اساس برنامه زمانبندی ذکر شده ارسال شود.
بیش از 24 هزار و 900 کیلومتر شبکه گاز و یک میلیون و 2 هزار و 200 انشعاب گاز در سطح استان اصفهان وجود دارد.
سالانه ۸ درصد از گاز مصرفی کشور معادل حدود20 میلیارد مترمکعب، در استان اصفهان مصرف می شود.
از 107 شهر استان، 103 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
در حال حاضر 99 درصد از خانوارهای استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند، بدین صورت که 99.6 درصد از خانوارهای شهری روزانه هر خانوار بطور متوسط 6.4 مترمکعب و 95 درصد از خانوارهای روستایی هر خانوار روزانه بطور متوسط 6.8 مترمکعب، گاز مصرف می کنند.
** 6020 /6027 خبرنگار: علیرضا حکیمیان* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.