به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمدمهدی زاهدی' روز شنبه در همایش بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در نطنز بیان کرد: 9 دی روزی تاریخ ساز بود زیرا فتنه سال 88 را که از خارج کشور توسط بیگانگان هدایت می‌شد، پایان داد.
وی افزود: فتنه 88 سبب به آشوب کشیدن کشور و حرکت برای صدمه وارد کردن به اصل ولایت فقیه بود و فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات و بازشماری رای ها سرنگونی نظام و انقلاب اسلامی را پیگیری می کردند.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جاه طلبی و ثروت اندوزی را عامل گرفتاری افراد در فتنه و توطئه عنوان و بیان کرد: ملت ایران در حماسه 9 دی خودجوش به صحنه آمدند و تمام برنامه‌ها و توطئه‌ها دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند اما فتنه جدیدی هم در کشور طراحی شده است.
او اضافه کرد: دشمن با کمک روانشناسان و سیاسیون می‌خواهند خودش را در دل ملت جا دهد اما اصل رویکرد فتنه گران، سرنگونی و براندازی نظام جمهوری اسلامی است و جریان فتنه انگیزی تمام شدنی نیست.
زاهدی در ادامه گفت: حماسه 9 دی سوای جریان های فکری دارای پیشینه ای به درازای تاریخ است و در برهه های گوناگون نمونه های زیادی از رویارویی جریان فتنه و بصیرت به چشم می خورد.
وی بیان کرد: واژه فتنه چندین معنا دارد که نقطه مشترک آنها فشار روحی، روانی، جنگی و تبلیغاتی است که البته می تواند حتی اقتصادی و اجتماعی هم باشد اما از سوی افراد حقیقی و حقوقی و با سرمایه گذاری دشمن به روی شخصیت های دارای جایگاه در افکار عمومی طراحی می شود.
نماینده مردم کرمان ادامه داد: نخستین فتنه گر تاریخ شیطان رانده شده است و از آن زمان تا کنون جهان شاهد فتنه ها بوده اما در نهایت جریان ارزشی و انقلابی پیروز میدان می شوند.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.