به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' حسین کریمی ' در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: نمایندگان 128 کشور جهان با شناخت کامل از حقانیت مواضع کشور ایران و کشورهای مظلوم عالم و آگاهی نسبت به توطئه های رژیم صهیونیستی و آمریکا، مخالفت خود را نسبت به انتخاب قدس برای پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.
وی بیان کرد: این مخالفت در حالی اعلام شد که ترامپ کشورها را تهدید کرده بود تا به خواسته آمریکا جامعه عمل بپوشند اما روشنگری هایی که قبلا صورت گرفته منجر به اعلام مخالفت قاطعانه نسبت به تصمیم ترامپ شد و هیچ ترسی و عقب نشینی نسبت به این تهدیدها نشان داده نشد.
امام جمعه موقت تیران ادامه داد: اتحاد ملت ایران و روشنگری هایی که توسط ملت ایران در جهان شده بود مانع تحقق اهداف آمریکا شد.
در هفته گذشته اعضای مجمع عمومی سازمان ملل پس از وتوی قطعنامه مربوط به وضعیت حقوقی قدس شریف توسط آمریکایی‌ها و تهدیدهای مالی ترامپ علیه مخالفان این تصمیمش، به قطعنامه‌ای علیه تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا رأی مثبت دادند.
امام جمعه موقت تیران در بخشی از سخنان خود به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: مردم در حماسه بزرگ 9 دی، ولایتمداری، بصیرت و اتحاد خود را متجلی کردند و دشمن که در قالب این فتنه در حال برنامه ریزی برای نفوذ و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران را نا امید ساختند.
حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه دشمنان و منافقین داخلی در پی ایجاد فاصله بین مردم و ولایت فقیه بودند، گفت: حماسه 9 دی ولایتمداری مردم را نشان داد و مردم با بصیرت ایران در فضای غبارآلود و پر از دروغی که افراد منافق و جاه طلب ایجاد کرده بودند با بصیرت به میدان آمدند و اتحاد خود را برای حفظ نظام نشان دادند.
وی با بیان اینکه برخی از افراد خواستار فراموشی ماجرای 88 هستند، یادآورشد: رفتار غلط و اشتباه در آن سال به حدی بود که آنها دشمن را به کشور امیدوار و صدمه های جدی برای منافع شخصی خود وارد ساختند.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پ7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.