نماینده نین بودو نینجا واریور استان اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات را 200 نفر از 31 استان کشور اعلام کرد.
محمد علی دهقانی با بیان اینکه این مسابقات با نام «جام مدافعان حرم » به مدت یک روز برگزار می شود گفت : نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی این رشته برای حضور در مسابقات جهانی 2018 دعوت می شوند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در استایل های ( بخش های) سوپر فایتر، لوکیک، سمس کنتاکتو هنرهای فردی برگزار می شود افزود: این دوره از مسابقات به عنوان انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی 2018 برگزار می شود .
دهقانی با بیان اینکه به بهترین مبارز ( فایتر) این دوره از مسابقات جایزه 3 میلیون ریالی پرداخت خواهد شد گفت: اهداء کمربند طلایی، حکم قهرمانی و کاپ تیمی به قهرمانان از دیگر جوایز این مسابقات است.
نماینده نین بودو نینجا واریور استان اصفهان گفت: این پیکارها به مدت یک روز و در چهار بخش سوپر فایتر، لوکیک، سمی کنتاکت و هنرهای فردی در سالن خلیج فارس شهرستان مبارکه و تحت عنوان 'جام مدافعان حرم' برگزار خواهد شد.
نین بودو و نینجا هر دو کلمات ژاپنی هستند. نین بودو به معنای هنرسایه ها و نینجا به معنای هنر پنهانی است. در حقیقت می توان نین بودو و نینجا را کلمات مترادف دانست.
سبکهای رزمی نینجا واریور و نین بودو واریور ایرانی است.
استاد محمدعلی وادی زاده تجربه های خود از سبک های مختلف رزمی همراه با نتایج مطالعات خود روی نینجاهای ژاپن و آمریکا تلفیق کرد و سبکهای نینجاواریور و نین بودو واریور را بنیانگذاری کرد.
50 درصد فنون سبک های مورد بحث ابداع وی و 50درصد باقی مانده مشابه سبک هایی است که استاد محمدعلی وادی زاده در آنها فعالیت کرده است.
فنون رزمی در سبک نین بودو واریور شامل فرم های سبک ، دفاع شخصی، سلاح ، حرکات نمایشی ، مبارزه ، موزیکال فرم بانوان است.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشاردهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.