به گزارش سه شنبه خبرنگار ایرنا، 'احمد کاشکی' در جلسه بررسی آخرین وضعیت راه های اردستان گفت: 2 هزار و 500 کیلومتر طول راه های اصلی و فرعی این شهرستان است اما اعتبارات مورد نیاز برای بهسازی وجود ندارد.
وی افزود: اعتبار و قیر مورد نیاز برای جاده 48 کیلومتری زواره به شهراب و روستای سفیده نیز در چنین شرایطی تامین نیست اما موضوع به استان اعلام شده و در حال پیگیری است تا در صورت تخصیص اعتبار، نسبت به ایمن سازی و روکش آسفالت این مسیر اقدام شود.
فرماندار اردستان هم در این زمینه گفت: جاده فرعی زواره به شهراب چندین روستا را تحت پوشش قرار می داد اما در سال های گذشته به محل تردد خودروهای سنگین با مقصد انارک و مشهد مقدس تبدیل شده در شرایطی که زیرسازی و آسفالت آن جوابگوی این حجم از ترددها نیست.
'علیرضا غیور' اضافه کرد: آسفالت جاده هم اکنون قابل استفاده نیست در شرایطی که روزانه تعداد زیادی کامیون حامل سوخت به مقصد نیروگاه سیکل ترکیبی زواره نیز از این مسیر تردد می کنند و بر این اساس موضوع از استان در حال پیگیری می باشد.
اردستان دارای نزدیک به یک هزار و 916 کیلومتر راه همسنگ، 141 کیلومتر آزادراه و 100 کیلومتر جاده ترانزیت می باشد؛ این شهرستان با 43 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.