به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال روز سه شنبه اعلام کرد: تیم سپاهان اصفهان بدلیل تخلفات تماشاگرانش برابر استقلال خوزستان(فحاشی به سرمربی تیم مقابل و مسبوق به سابقه) به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کمیته انضباطی به باشگاه سپاهان اصفهان هشدار داد، در صورت تکرار تخلفاتش، تنبیهات شدیدتری را برای این تیم در نظر خواهد گرفت.
تیم استقلال خوزستان نیز بدلیل اقدام به ترک زمین حین مسابقه به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کمیته انضباطی فدراسیون به بهمن روشنایی سرپرست تیم فولاد خوزستان هم تذکر داد که در صورت تکرار تخلفاتش، تنبیهات شدیدتری را برای وی در نظر خواهد گرفت.
تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان، پنجشنبه گذشته در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در دقیقه سوم این دیدار، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان بدلیل فحاشی هواداران سپاهان، تیم خود را از زمین بیرون کشید اما با وساطت ناظر و عوامل اجرایی مسابقه، بازیکنان این تیم دوباره در زمین حضور یافتند و بازی ادامه یافت.
همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سعید الهویی مربی تیم ذوب آهن را بدلیل توهین به داور چهارم دیدار برابر فولاد خوزستان که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
دیدار چهارم آذر امسال تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با پیروزی یک بر صفر میهمان پایان یافت.
ت / 6020 /6027 خبرنگار: علیرضا حکیمیان* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.