به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سید مجتبی میردامادی ' در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: پس از سال ها هنوز دادگاه های ما از نبود قوانینی برای برخی مسائل و موضوعات سخن می گویند و نمایندگان مجلس به عنوان قانونگذاران باید به این موضوع رسیدگی کنند.
وی با گرامیداشت 10 آذر سالروز شهادت مدرس و روز مجلس، خطاب به نمایندگان مجلس و مسئولان افزود: مردم از بی اعتنایی و رسیدگی نکردن به اموراتشان هنگام مراجعه به ادارات گلایه دارند و شما در مقابل خون شهدا مسئول هستید.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در اصلِ اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران اشکالی وجود ندارد، افزود: هر مسئولی که تخلف کند و اقدام ناشایست انجام دهد به اسلام ظلم کرده است.
وی ادامه داد: ای کاش بعد از حدود 40 سال که از انقلاب می گذرد و انتخابات زیادی را پشت سرگذاشته ایم مردم ما به دور از جناح بازی می دانستند به چه کسی برای نمایندگی مردم در مجلس رای دهند.
حجت الاسلام میردامادی گفت: مردم به افرادی رای دهند که دنبال منافع خود نباشند و رای دادن به افرادی که دنبال منافع شخصی و جناحی هستند، خیانت به ملت است.
وی همچنین به فرارسیدن هفته وحدت و 17 ربیع الاول سالروز ولادت حضرت رسول اکرم اشاره کرد و گفت: منظور از هفته وحدت این نیست که اهل سنت شیعه شوند بلکه هدف از وحدت شیعه و سنی، متحد شدن جهان اسلام در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است.
حجت الاسلام میردامادی داعش را مولود آمریکا و صهیونیست ها دانست و با اشاره به جنایات این گروه تکفیری - صهیونیستی گفت: داعش آن قدر که سنی‌ها را کشت، شیعه را نکشته است بنابراین استکبار جهانی مقابل همه ما مسلمانان ایستاده است.
وی اضافه کرد: آمریکا به بهانه حمایت از اهل سنت نه به اهل سنت رحم می کند و نه به شیعه و انگلیس نیز به بهانه حمایت از شیعه همینگونه عمل می کند بنابراین همه باید تابع پیامبر و دین اسلام باشیم و زمانی که همه مسلمانان متحد باشند می‌توانند بر کفر جهانی پیروز شوند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به نابودی داعش و خروج کامل آن از عراق و سوریه ادامه داد: این شجره خبیثه که در جهان ایجاد شده بود توسط مدافعان حرم نابود شد اما به گفته رهبر معظم انقلاب از کینه و مکر دشمن نباید غافل بود زیرا دشمنان به شکل دیگری ظاهر خواهند شد.
وی ضمن تشکر از سردار سلیمانی و همه مدافعان حرم بیان کرد: تا زمانی که راه ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای هوایی، زمینی و دریایی و نیروی انتظامی راه خداست و بدون تظاهر و ریا و خالصانه از دین و میهن دفاع می کنند خداوند نیز آنها را یاری می کند.
حجت الاسلام میردادمادی در بخشی از سخنان خود با اشاره به توانایی کشورمان در زمینه ساخت تجهیزات دفاعی گفت: در افزایش برد موشک هایمان هیچ محدودیت فنی نداریم و تا جایی که نیاز باشد برد موشک های خود را افزایش می دهیم.
وی به کشورهای اروپایی توصیه کرد که در زمینه ساخت تجهیزات دفاعی ایران از جمله موشک تحت تاثیر دروغ پراکنی دشمن جمهوری اسلامی ایران یعنی دولت آمریکا قرار نگیرند.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین با اشاره به اقدام های خوب نیروهای نظامی و انتظامی در کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه ضمن تقدیر از آنها گفت: مردم و نیروهای نظامی و انتظامی در حادثه زمین لرزه کرمانشاه بسیار خوب و خالصانه عمل کردند و از اولین ساعات وارد صحنه امداد رسانی شدند.
پ/7135 / 2093 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.