'سید منصور میرابوطالبی' روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا در کاشان گفت: محموله های فرستاده شده از این شهرستان شامل پتو و زیرانداز، لباس، کفش، انواع مواد خوراکی، وسایل گرمایشی، چادر، کیسه خواب، نایلون، کرسی برقی، سایر لوازم اسکان موقت و برخی کالاهای ضروری بود.
وی با اشاره به فرستادن 16 دستگاه محموله وسائل ضروری از سوی جمعیت هلال احمر کاشان افزود: 24 دستگاه کامیون از میان محموله های فرستاده شده نیز شامل کمک های مردمی این شهرستان بود که با هماهنگی جمعیت هلال احمر کاشان به مناطق زلزله غرب کشور فرستاده شد و 620 میلیون ریال نیز کمک های نقدی بود.
رئیس جمعیت هلال احمر کاشان بیان کرد: همچنین 24 نفر از امدادگران از شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز برای کمک به آسیب دیدگان حادثه زمین لرزه در غرب کشور (منطقه ثلاث باباجانی) اعزام شدند که در کنار کمک رسانی، در زمینه صدور شناسنامه نیز فعالیت می کنند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 505 نفر کشته و بیش از 12 هزار و 300 نفر مصدوم داشته است.
این حادثه به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.