به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان روز پنجشنبه اضافه کرد: در این راستا با آموزش مسئولان مرتبط با اشخاصی که بدون رعایت استاندارد فعالیت می کنند برخورد قانونی خواهد کرد.
براساس این گزارش، در این زمینه دوره آموزشی آشنایی با استانداردهای مراکز تفریحی و زمین های بازی مستقر در پارک ها برای مسئولان شهرداری های استان اصفهان برگزار شد.
این دوره آموزشی در راستای حفظ ایمنی شهروندان و با حضور 120 تَن از مسئولان شهرداری های استان اصفهان برگزار و در آن مباحث مربوط به استاندارد وسائل و تجهیزات مراکز تفریحی و زمین های بازی ارائه شد.
پیش از این نیز یک دوره آموزشی برای اپراتورهای (کاربران) تجهیزات بازی مستقر در شهربازی های استان اصفهان توسط اداره کل استاندارد برگزار و برای قبول شدگان در آزمون نهائی گواهینامه صادر شد.
مدیرکل استاندارد استان اصفهان نیز پیش از این خبر داده بود که تعدادی از دستگاه‌های ۲۳ شهربازی در سطح استان به دلیل غیر استاندارد بودن پلمب شده است.
غلامحسین شفیعی با بیان اینکه بازرسی شهربازی‌های استان اصفهان هر سال یک بار توسط کارشناسان اداره استاندارد انجام می‌شود، افزود: هر یک از این مراکز باید سالانه یک بار گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت کنند.
تجهیزات و وسائل بازی شهربازی ها، پارک های بازی و پارک های بادی و همچنین تله کابین ها و تله سیژها مشمول استاندارد اجباری هستند.
ت/3011/ 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.