به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' حسین رشیدیان ' در خطبه های نماز جمعه شهر تیران با اشاره به لزوم انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون و تامین امنیت در این شهرستان افزود: گستردگی و جایگاه و موقعیت جغرافیایی شهرستان تیران و کرون بگونه ای است که نباید فرماندهی انتظامی این منطقه بدون فرمانده و با سرپرست اداره شود.
خاطرنشان می شود، سرهنگ محمد حسین باباکلانی که پیش از این فرماندهی انتظامی تیران و کرون را برعهده داشت از اول مهر امسال به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرضا منصوب شد و از آن زمان تاکنون فرمانده جدیدی برای انتظامی تیران و کرون منصوب نشده است.
امام جمعه تیران در ادامه به عهدشکنی آمریکا در برجام اشاره کرد و افزود: عهد شکنی، ظلم و دو رویی دولت آمریکا در جهان موجب رسوایی دولتمردان آمریکا شده است.
وی افزود: تربیت داعش توسط آمریکا و حمایت از این گروه تکفیری برای انجام فعالیت های تروریستی در جهت اهداف استکباری و استعماری سران آمریکا منجر به افزایش نارضایتی مردم جهان از آمریکا و معرفی چهره واقعی مجلس و دولت این کشور شده است.
حجت الاسلام رشیدیان بیان کرد: به دلیل این رفتار ضد انسانی دولت مستکبر و ظالم آمریکا در حال منزوی شدن است و دیگر جایگاهی در جهان ندارد.
امام جمعه تیران و کرون اضافه کرد: گرامیداشت مناسبت هایی مانند 13 آبان که روز استکبار ستیزی و تظاهرات علیه آمریکا است نشان از سلامت، پاکی و تقوای ملت ایران دارد که در این راهپیمایی انزجار خود را علیه استکبار نشان می دهند.
وی بااشاره به سخنرانی و توصیه های رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با پوتین، تصریح کرد: حذف دلار در معاملات بین المللی فرصتی برای بی اثر کردن تحریم هاست و این اقدام، توطئه های آمریکا علیه جوامع مختلف را از بین می برد.
حجت الاسلام رشیدیان اضافه کرد: آمریکا به واسطه دلار و مواردی از این قبیل در امور کشورها دخالت و اهداف خود را پیگیری می کند که اگر کشورهای منطقه و جوامع اسلامی با همدیگر متحد شوند آنگاه توطئه های آمریکا نقش بر آب می شود.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پ.7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.