به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار، شامگاه دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار فردای تیمش مقابل تیم پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر افزود: تیم پیکان بسیار منظم است و سال گذشته، آنها بعد از تیم ما ششم شدند.
وی با بیان اینکه تیم پیکان هم اینک روند رو به رشدی را طی می کند، اظهار کرد: تفاوتی که تیم ما با تیم پیکان دارد در این است که آنها نتایج لازم و مورد نظر خود را کسب کرده‌اند ولی تیم ما هنوز نتایج لازم را بدست نیاورده‌ است.
وی افزود: از بازیکنان سپاهان خواستم تا با انگیزه و انضباط بالا بازی کنند تا به آرامی تا نیم‌فصل به میانه جدول و در پایان فصل به صدر جدول برسیم.
وی با بیان اینکه از ابتدای فصل با بدشانسی روبه‌رو شدیم، اظهار کرد: در سه هفته نخست، ساسان انصاری را بدلیل محرومیت دراختیار نداشتیم و مروان حسین نیز در تیم حضور نداشت و پس از بازی با پرسپولیس، عزت‌الله پورقاز نیز مصدوم شد که هنوز به آمادگی نرسیده است.
وی گفت: همچنین هفته گذشته حسن جعفری هم مصدوم شد و این بازیکن را در دیدار فردا با پیکان در اختیار نداریم.
کرانچار افزود: 'رودریگز' هم روز گذشته مصدوم شد و مهدی رحیمی نیز که بتازگی در ترکیب تیم ما جا افتاده بود، بدلیل حضور در تیم فوتبال جوانان در دیدار فردا حضور ندارد اما در هر حال با بازیکنانی که هستند نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه مصدومیت بازیکنان ما ارتباطی با بدنسازی تیم ندارد، گفت: علی کریمی در بازی با فولاد خوزستان ضربه‌ای از بازیکن حریف دریافت کرد و مصدوم شد و مصدومیت‌هایی وجود دارد که در حین مسابقه رخ داد.
کرانچار گفت: در دیدار فردا بیشترین انتظار ما از خط حمله است که درست عمل کنند و از موقعیت‌ها ی به وجود آمده بخوبی بهره ببرند.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پیکان تهران در چهارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا(سه شنبه) از ساعت 16:45 در روزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
هم اکنون تیم سپاهان با 11 امتیاز در رده دوازدهم و پیکان با 20 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.
ت/8114/6027خبرنگار: امیرحسین اکبری* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.