به گزارش ایرنا، علی اشرف افخمی شنبه در گردهمایی سراسری مدیران ستاد و شعبه های بانک صنعت و معدن سراسر کشور در کاشان افزود: : دولت با جرات به این مساله ورود پیدا کرد و به طرف ساماندهی پیش می‌رود.
وی تاکید کرد : بزرگترین مشکل اقتصادی که حتی در کشورهای خارجی نیز بر اساس تحقیقات به اثبات رسیده، مقررات دست و پاگیر فراوان است که تهدیدی برای رشد محسوب می شود.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: بانک های ایران در شبکه خارجی با بیش از 500 بانک خارجی تعامل دارند و بانک صنعت و معدن نیز با 82 بانک خارجی در حال ارتباط و گردش مالی است.
وی همچنین بر بازبودن ال سی برای بانک صنعت و معدن و ارتباط با کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، هلند، بلژیک و سایر کشورهای اروپایی تاکید کرد.
افخمی یادآوری کرد: مقامهای نظارتی اروپایی با بانک صنعت و معدن با توجه به استانداردهای فعالیت کاری از جمله مبارزه با پولشویی، تروریزم مالی و ای.تی.اف (FATF) تعامل دارند.
رئیس اتاق بازرگانی کاشان نیز در این گردهمایی بااشاره به وجود هزار و 400 واحد صنعتی و تولیدی در این منطقه، از کاشان به عنوان قطب صنعتی کشور یاد کرد.
محمود تولایی گفت: هم اکنون 75 درصد از فرش ماشینی کشور در منطقه کاشان تولید می شود.
وی افزود: کاشان با وجودی که شهرستان است اما آمار صادرات آن با 50 قلم محصول صادراتی دائم از بیش از 15 استان کشور بیشتر است.
نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز دراین گردهمایی با توجه به ظرفیتنها و توانمندی های کاشان در بخش صنعت و معدن تفویض اختیار بانک صنعت و معدن شمال استان اصفهان برای کاشان را خواستار شد.
سید جواد ساداتی نژاد با برشمردن برخی ظرفیتهای کاشان، گفت: مسئولان و مدیران استان اصفهان باید تفاوت بین کاشان و دیگر شهرستانهای کوچک این استان قائل شوند.
در این گردهمایی که در سالن اجتماعات اطاق بازرگانی کاشان برگزار شد، برخی صاحبان صنایع منطقه مشکلات مالی خود را در ارتباط با بانک صنعت ومعدن بیان کردند.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.