مسعود منتظری روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به مشخص شدن مسیرهای مناطق پنج گانه و ورودی های اصلی شهر برای مراسم تشییع پیکر شهید حججی افزود: بیش از 170 دستگاه اتوبوس، 150 دستگاه مینی بوس و حدود 300 دستگاه تاکسی بصورت رایگان، کار انتقال شرکت کنندگان به محدوده میدان بسیج تا جنت الشهدای شهر نجف آباد را برعهده خواهند داشت.
منتظری با تقدیر از حرکت خودجوش رانندگان تاکسی و شرکت های مینی بوسرانی برای مشارکت در این مراسم خاطرنشان کرد: باتوجه به مسدود شدن همه معابر منتهی به مسیر مراسم تشییع، شهروندان بهتر است از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و با وسایل نقلیه عمومی خود را به محل برسانند.
قرار است پیکر شهید حججی فردا (پنجشنبه) پس از تشییع در تهران و اصفهان برای خاکسپاری به شهر نجف‌آباد زادگاه این شهید انتقال داده شود.
پیکر شهید حججی روز گذشته نیز با حضور پرشور زائران و مجاوران امام هشتم شیعیان جهان، حضرت امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی در مشهد تشییع شده بود.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مرداد امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از 2 روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند.
شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد.
از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.
ت/ک/7131/3011/ 2093 **تنظیم کننده: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.