به گزارش ایرنا روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز شنبه به نقل از محسن طاهری افزود: چنانچه ارسال نامه از سوی فیفا به باشگاه پرسپولیس قبل از دیدار این تیم با تیم سپاهان، باشگاه سپاهان می‌تواند با اعتراض به حضور طارمی در زمین مسابقه نتیجه این دیدار را تغییر دهد و با نتیجه 3 بر صفر برنده این دیدار شود.
وی افزود: به طور قطع پیگیر این مساله هستیم اما بستگی به نحوه اعلام رأی دارد که می‌تواند انضباطی، قابل تجدید نظر و یا قطعی باشد که این موارد در این موضوع بسیار مهم است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: در صورت محرز شدن این قضیه اعتراض و پی‌گیری‌های خود را انجام می‌دهیم، امیدواریم از حق سپاهان و هواداران این تیم به خوبی دفاع کنیم.
مهدی طارمی بازیکن در دیدار پنجشنبه شب تیمش برابر سپاهان در ورزشگاه نقش جهان که با نتیجه 2 بر2پایان یافت، توانست گل نخست پرسپولیس را به ثمر برساند.
از جمعه شب اخباری مبنی بر محرومیت 4 ماهه مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس به علت تخلف در پرونده بازگشت از تیم ترکیه‌ای 'ریزه اسپور' به پرسپولیس منتشر شد.
باشگاه پرسپولیس به واسطه تخلف «مهدی طارمی» در بازگشت از ترکیه و جذب مجدد وی، از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است.
طارمی در ابتدای فصل شانزدهم لیگ برتر و همزمان با پایان قراردادش با سرخپوشان، راهی ترکیه شد و با تیم ریزه اسپور این کشور قرارداد داخلی امضا کرد و حتی در تمرینات این تیم و تست پزشکی آن حضور یافت، با این حال وی بعد از مدتی به تهران بازگشت و به جمع سرخپوشان پیوست.
«پندار خمارلو» مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با این حال در گفت وگویی ضمن اعلام اینکه طارمی فردا به همراه پرسپولیسی ها برای دیدار نیمه نهایی با الهلال عربستان دوبی خواهد شد تا در دیدار برابر الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد، گفت: این طور نیست که این رای به سرعت اجرایی شود، زیرا روند این رأی همانند آرای انضباطی امکان دفاع به پرسپولیس را خواهد داد.
وی افزود: پرسپولیس در صورت دریافت این حکم می‌تواند به دادگاه تجدیدنظر یا به دادگاه CAS اعتراض کند.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.