به گزارش ایرنا، حسینعلی حاجی دلیگانی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار شهر دَستگِرد افزود: احداث شهرک صنایع غذایی در راستای ایجاد فرصت شغلی به منظور جلوگیری از مهاجرت مردم شهر دستگرد، ضروری است.
وی با اشاره به اینکه تولید ثروت، درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار از سرعت مهاجرت مردم دستگرد می کاهد، اظهار کرد: مردم دستگرد، مردمی سختکوش هستند و این شهر از پتانسیل بالایی در بخش نیروی انسانی برخوردار است که باید از آن استفاده مطلوب شود.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد شهرک غذایی و میدان میوه و تره بار در این شهر دستگرد افزود: مقدمات احداث میدان میوه و تره بار شهرستان برخوار در شهر دستگرد فراهم شده، اما با توجه به مشکلات موجود، احداث آن به تعویق افتاده است.
حاجی دلیگانی گفت: باید مسائل مادی شهرداری شفاف سازی شود و هیچ موضوعی در شهرداری محرمانه نیست و مردم باید از عملکرد شهرداری اطلاع داشته باشند.
نماینده مردم شاهین شهر میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صرفه جویی در هزینه پروژه های عمرانی و بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصص بومی به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر دستگرد ضروری است.
وی، موضوع ایاب و ذهاب مردم را نیز یکی از مشکلات اساسی این شهر خواند و افزود: مردم برای رفت و آمد به شهر دیگر باید نیم ساعت منتظر اتوبوس باشند و در راستای ایجاد فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه عمومی، این مشکلات باید حل شود.
حاجی دلیگانی با بیان اینکه مردم شهر دستگرد از کمبود سرانه فضای سبز بشدت رنج می برند، گفت: شهردار و شورای شهر جدید باید به این مساله توجه ویژه داشته باشند.
در این مراسم از زحمات حسینعلی صادقی، شهردار سابق دَستگِرد تجلیل و محسن تجویدی بعنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.
شهرستان بُرخوار به مرکزیت دولت آباد با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
شهر دَستگِرد در حدود 15 کیلومتری شمال اصفهان، در کنار راه اصلی اصفهان ـ دولت‌آباد (مرکز شهرستان برخوار) واقع است.
م ط / 7153 / 7150 /6027
دریافت کننده: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.