به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی شامگاه جمعه بعد ار شکست پرگل 6 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر در نشست خبری این دیدار افزود: تیم ذوب آهن اصفهان در دیدار امروز خیلی خوب بازی کرد و تیم ما بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشت، لذا بازیکنان ذوب‌آهن در همه نقاط زمین از ما سرتر بودند و در برابر این تیم خوب تیم ما حرفی برای گفتن نداشت.
وی با بیان اینکه دعا می‌کردم بازی زودتر تمام شود تا گل‌های بیشتری دریافت نکنیم اظهار کرد: تیم ما شش گل خورد و باید شش تای دیگر می‌خوردیم که این اتفاق نیفتاد.
ویسی با بیان اینکه امروز روز خوبی برای استقلال خوزستان نبود گفت: تیم استقلال خوزستان تیم شکست خورده‌ای از خود نشان داد و بازیکنان حتی توان راه رفتن نداشتند چه برسد به اینکه فوتبال بازی کنند.
وی گفت: متأسفانه روز خوبی برای استقلال خوزستان نبود و این برد را به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: الان در شوک هستم و نمی‌دانم دلیل این باخت چه بود و باید بررسی شود چه اتفاقی افتاد.
وی افزود: در دیدار امروز تیم ما شایسته باخت بود و محکم زمین خوردیم ولی باید مثل توپ که هر چه محکمتر زمین می‌خورد بالاتر می‌رود باشیم و این شکست را در هفته‌های آینده جبران کرد.
به گزارش ایرنا در ادامه هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تیم ذوب آهن اصفهان در بازی پرگل برابر استقلال خوزستان، با نتیجه شش بر صفر پیروز شد.
گل های این دیدار را مرتضی تبریزی در دقیقه های 12' , 46' , 65' , 92' و سیدمحمدرضاحسینی در دقیقه های 29' , 69 وارد دروازه حریف کردند.
تیم ذوب آهن با کسب این برد 9 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد و تیم استقلال خوزستان نیز با 5 امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد.
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.