به گزارش ایرنا، محمد حیدری عصر دوشنبه در آیین اختتامیه 'همایش نقش‌آفرینی تبلیغات در جذب مشتری' در اصفهان افزود: هر عاملی بویژه تبلیغات غیر اصولی و ناصحیح که باعث بروز وقفه در حوزه اقتصادی شود، ایرادی جدی است که قابل قبول نیست.
وی اضافه کرد: تبلیغات در عین حال که می تواند سازنده و الگو باشد، می تواند مخرب هم باشد، ابزاری است که بنا بر طریقه استفاده از آن می تواند هم بسازد و هم بسوزاند.
حیدری ادامه داد: این حوزه به عنوان هسته مرکزی، یک نهاد قدرتمند و پیش برنده در همه حوزه ها اعم از سیاسی، اجتماعی، مذهبی، مسائل آموزشی و غیره و بویژه اقتصادی نقشی تعیین کننده دارد.
وی تاکید کرد: تبلیغات یکی از سرفصل های بسیار مهم اقتصاد مقاومتی نیز محسوب می شود.
حیدری گفت: تبلیغات به عنوان یک جدال خستگی ناپذیر علمی نقش ویژه ای و پررنگی در مدیریت بازار و جذب مشتری دارد.
وی افزود: ما در این حوزه نیاز به استفاده از فناوری های مدرن جهان داریم.
مدیرکل اداره تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تبلیغات باید به وحدت ملی که مرکز ثقل امنیت کشور نیز هست کمک کند همچنین باید از هرگونه اشتباه که منجر به وارد آمدن هر خدشه ای بر چهره ملی می شود، بپرهیزد.
وی گفت: در رویداد بزرگ انقلاب اسلامی، قانون تبلیغات از اولین قوانینی بود که به تصویب شورای انقلاب رسید و در قانون اساسی نیز سه اصل به صورت مستقیم و غیرمستقیم به این مهم اشاره کرده که نشان از اهمیت بالای تبلیغات در کشور ما دارد.
حیدری افزود: در جامعه دینی و مذهبی ما هر امری قابلیت تبلیغ ندارد و صیانت از ارزش های ملی، اسلامی و انقلابی یک اصل در حوزه تبلیغات است.
'همایش نقش‌آفرینی تبلیغات در جذب مشتری' بر پایه اصول اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی توسط تبلیغات به مدت 2 روز با شعار «دیروز، امروز نیست» و محوریت آموزشی در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
این همایش همچنین با اهداف ارائه اصول مدیریت تبلیغات، نقش تبلیغات در اصناف، آشنایی با مدل کسب و کار، سواد رسانه و رسانه شناسی، مدیریت پروژه های تبلیغاتی و چگونگی معرفی محصول خدمت برپا شد.
در پایان این مراسم از کتاب 'دانشنامه اطلاعات کانون های آگهی و تبلیغات استان اصفهان' که به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و اجرای کانون آگهی و تبلیغات حاشیه گرافیک تهیه شده بود، رونمایی شد.
گ/ 7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.