' مهدی مقدری ' روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جلسه کمسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان سه شنبه هفته جاری برگزار می شود و طی آن اعضای کمسیون های این شورا مشخص خواهند شد.
شورای اسلامی شهر اصفهان دارای پنج کمیسیون به نام های ' امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری'، ' بهداشت ، سلامت و خدمات شهری'، ' حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات ' ، شهرسازی، معماری و عمران ' و ' فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین از تغییر زمان برگزاری جلسات علنی این شورا خبر داد و گفت: جلسات علنی شورای اسلامی شهر اصفهان طی 18 سال گذشته، شنبه ها برگزار می شد اما بنا به تصمیم اعضای شورا این زمان به یکشنبه ها تغییر یافت.
مقتدری اظهارکرد: بطور معمول، شنبه ها روز پرکاری برای شهرداری و معاونان شهردار است و مدیران دستگاهها، برای برنامه ریزی، روز اول هفته را به جلسات کاری خود اختصاص می دهند.
وی ادامه داد: همچنین بسیاری از خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی برای حضور در جلسات شورا و پوشش خبری این جلسات در روزهای شنبه با مشکل مواجه بودند بنابراین اعضای شورا به اتفاق آرا رای به تغییر زمان برگزاری جلسات شورا از شنبه ها به یکشنبه ها دادند.

*** منشور برنامه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان منتشر می شود
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه از تدوین منشور برنامه پنجمین دوره این شورا خبر داد و افزود: این منشور تهیه شده و تا 10 روز آینده و پس از تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان برای آگاهی عموم منتشر می شود.
وی توسعه درآمد پایدار شهرداری به منظور کاهش حجم تراک فروشی و شفافیت سازی و مبارزه با فساد در این نهاد را از برنامه های پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد و افزود: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است و هرچقدر این اعتماد تقویت شود، مشارکت مردم در اجرای برنامه های مدیریت شهری افزایش می یابد.
مقدری تصریح کرد: برای اجرای برنامه های مورد نظر مدیریت شهری در دوره جدید به مشارکت بیش از پیش مردم، سرمایه گذاران، اندیشمندان و متفکران نیاز داریم.
اولین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان روز گذشته ( شنبه ) با حضور استاندار، نمایندگان مجلس و اعضای دوره گذشته شورای اسلامی شهر در تالار جلسات این شورا برگزار شد.
شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره جدید دارای 13 عضو است.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.