به گزارش ایرنا، ' علی رحمانی ' روز چهارشنبه در مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان تیران و کرون افزود: شرح وظایف اعضای شوراهای اسلامی مشخص است و نباید خارج از وظایف خود به مردم قول و وعده دهند.
وی بیان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مردم را نسبت به وظایف شوراها آگاه کنند تا اینکه انتظار بدون پشتوانه از شوراها برای مردم ایجاد نشود.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی باید متحد باشند، افزود: تفرقه بین اعضای شوراهای اسلامی از بزرگترین آسیب هایی است که مانع تحقق کامل برنامه های این نهاد می شود.
وی ادامه داد: اختلاف اعضای شوراهای اسلامی نباید فضای نا امیدی در جامعه ایجاد کند و اعضای شوراهای اسلامی همواره باید در فکر خدمت به مردم باشند و از فردگرایی دوری کنند.
پس از آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی حمید هاشمی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تیران، عبدالله افشاری به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رضوانشهر و رضا باقری به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر عسگران انتخاب شدند که در جلسه اول باید سرپرست شهرداری را انتخاب و نسبت به معرفی شهردار به فرمانداری اقدام کنند.
اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بیش از 40 روستای این شهرستان نیز همانند شهرها هیئت رئیسه خود را انتخاب و نسبت به انتخاب سرپرست دهیاری و دهیار اقدام می کنند.
بیش از یکصد نفر عضو شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان تیران و کرون هستند.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدیزاده - انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.