به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' قاسم باقریان ' در خطبه ‌های نماز جمعه زرین شهر در مصلا نماز جمعه این شهر افزود: رئیس جمهوری در انتخاب وزیران مراقب باشد که تحت تاثیر سهم خواهی قرار نگیرد.
وی با بیان اینکه شرایط امروز کشور بسیار حساس است و کشور به نیروی های هوشمند، مومن و انقلابی نیاز دارد، افزود: به همین دلیل باید تعهد، تخصص، جوانگرایی و فعال بودن معیار انتخاب وزرا قرار گیرد.
امام جمعه زرین شهر بابیان اینکه اگر امروز شرایط طوری رقم خورده که دنیا فهمیده بدون حضور ایران در خاورمیانه هیج کاری نمی تواند بکند، افزود: باید از این شرایط نهایت استفاده را برد زیرا استقامت و ایستادگی و بردباری ملت، باعث قدرت و عزت ایران اسلامی شده است و عزت باید توسط مسئولان پاس داشته شود.
وی تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که یک تنه مقابل تروریست، تکفیر وداعش ایستاده است و در این مسیر شهدای عزیز بسیاری را هم با افتخار تقدیم اسلام کرده و به هیچ عنوان حاضر به عقب نشینی در برابر استکبار و تکفیری ها نیست.
امام جمعه زرین شهر با اشاره به فرارسیدن سالروز پنجم مرداد اولین اقامه نمازجمعه بعد از انقلاب گفت: یکی از افتخارات تحسین برانگیر وموثر انقلاب اسلامی ما اقامه نماز جمعه است زیرا نماز جمعه نقش بسیار مهمی در فرهنگ ملت دارد.
وی یادآور شد: در نمازجمعه قلب فرهنگی هر شهر است و زنان و مردان مومن هر هفته در یک میعادگاه جمع می شوند و با مسائل روز جهان اسلام، مسائل اخلاقی و فرهنگی آشنا می شوند.
حجت الاسلام باقریان بااشاره به آسیب های فضای مجازی گفت: امروز باید برای جوانان به فکر برنامه های و طرح های جدید بود وگرنه اینترنت و فضای مجازی و ماهواره ها براحتی و بدون هزینه وقت جوانان ما را پرخواهند کرد.
وی ادامه داد: یکی از گرفتاری های خطرناک همین پایبند شدن جوانان به گوشی های تلفن همراه و فضاهای مجازی است که آسیب های خطرناکی را برای جوانان و جامعه به همراه دارد.
امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: باید برای تحرک و انرژی و شادابی جوانان فکرهای نو و جذاب داشت که یکی از این طرح های نو برنامه های اردویی، کوه گشت ها، برنامه های دسته جمعی و سفرهای زیارتی است.
زرین شهرمرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.