به گزارش ایرنا، سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با هدف معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان درعرصه ملی و بین ‌المللی، زمینه‌سازی حضور فعالان سینمای کودک و نوجوان در بخش‌ های متنوع جشنواره و رشد و رونق تولید و نمایش در سینمای کودک و نوجوان از طریق تبادل اندیشه و همکاری دست‌ اندرکاران سینمای کودک و نوجوان، صاحب نظران و مخاطبان از 9 تیر در اصفهان آغاز شده بود.
این جشنواره بین المللی تا 15 ماه جاری در کلانشهر اصفهان ادامه داشت و در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در بخش های کودک و نوجوان به نمایش در آمد.
فیلم های این جشنواره در پنج سالن سینمایی شامل سالن‌های شماره ١، ٢ و ‏‏٣ پردیس سینمایی چهارباغ و سالن های سینما فلسطین و سینما سپاهان اصفهان اکران شد.
دو بله همزمان توسط صداپیشگان، حضور ۸۸ میهمان از ۴۴ کشور خارجی، ارائه بلیت های جشنواره با تخفیف های مناسب به مردم، دعوت از تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره و حضور فرزندان آنها در گروه های خبرنگاران، برگزاری کارگاه های تخصصی فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، پویانمایی و برگزاری نکوداشت سه هنرمند سینمای ایران به نام های عباس کیارستمی، رسول صدر عاملی و مرضیه محبوب از جمله ویژگی ها و برنامه های امسال این جشنواره است.
گ/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.