به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی یوسفیان در خطبه های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل اظهار داشت: در همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، امام راحل بر وحدت در جهان اسلام و هم چنین در داخل کشور تاکید داشته و آن را باعث پیشرفت جوامع اسلامی می دانستند.
وی بیان کرد: امام راحل مردم و گروه های سیاسی و مذهبی را در کشور به وحدت تشویق می کردند که ثمره آن را در پیروزی جنگ تحمیلی دیدیم.
وی لزوم داشتن وحدت و جلوگیری از تفرقه در شهرستان آران و بیدگل را ضروری برشمرد و گفت: اگر بخواهیم منطقه پیشرفت کند راهی جز وحدت نیست و باید بدانیم که تفرقه نابودی به همراه دارد.
یوسفیان تصریح کرد: منطقه آران و بیدگل با داشتن امکانات فراوان مادی و معنوی از جمله سرمایه فکری، نیروی جوان، منابع طبیعی بکر و صنعت فرش دستباف و ماشینی که شهره جهانی دارد می تواند در سایه وحدت پیشرفت های عظیمی داشته باشد.
وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به مردم و کارکنان این قوه اظهار داشت: قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده ها علاوه بر سرعت، دقت لازم را داشته باشد.
وی هم چنین به هفتم تیر سالروز شهادت دکتر بهشتی و یارانش اشاره کرد و افزود: تعبیری که امام راحل برای دکتر بهشتی بکار بردند برای هیچ فرد دیگر به کار برده نشده بود و ایشان بهشتی را خار چشم دشمنان بر شمردند.
امام جمعه موقت آران و بیدگل ادامه داد: معنی این تعبیر این است که بهشتی از لحاظ دشمن شناسی نمره ممتازی دارد و الگوی همه دولتمردان است.
وی با بیان این که دکتر بهشتی بسیار مظلوم بود گفت: او در اوج مظلومیت و عین اهانت ها، مظلومانه پای انقلاب و نظام ایستاد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.