به گزارش ایرنا، سردار حمید مختص آبادی روز جمعه در اجتماع بزرگ راهپیمایان روز قدس در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان، اظهار کرد: امروز مسلمانان نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته اند.
وی با تاکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از مقاومت حمایت می کند، افزود: برخی مقاومت را افراطی و خشونت طلب تلقی می ‌کنند درحالی که مقاومت بر مبنای عقل و بر اساس آیه های قرآن کریم شکل گرفته چون خداوند سبحان فرموده است اگر خیر و نصرت خدا را می‌ خواهید باید با پرهیز از هیچ ترس و واهمه ای، استقامت کنید.
جانشین فرمانده سپاه قدس ادامه داد: اصل انقلاب اسلامی در سال 57 چالش در مقابل نظام سلطه بود و امام راحل و مردم هزینه‌ های زیادی در برابر تانک ‌ها و ساواک پرداخت کردند اما این مهم موجب شد نظام جمهوری اسلامی ایران با استقامت، عزت و عظمت پیدا کند.
وی با تاکید بر اینه غده سرطانی و رژیم غاصب اسرائیل باید از صحنه روزگارمحو شود، تصریح کرد: در چند دهه گذشته با وجودی که دست‌ های ناپاک اسرائیلی ها به خون جوانان پاک فلسطینی، آغشته است، آمریکا بیشترین حمایت را از این رژیم پوشالی داشته و بیش از 40 مورد در پشتیانی از اسرائیل از حق وتو خود استفاده کرده است.
مختص آبادی جبهه مقاومت را یک جبهه مقتدر دانست و تصریح کرد: این جبهه به علت داشتن روحیه جهادی، به موقع عمل کردن و فرماندهی انقلابی و همچنین استقامت، به عظمت و اقتدار رسیده است.
جانشین فرمانده سپاه قدس هم چنین عملیات موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش را اقدامی بازدارنده بیان کرد و گفت: سپاه قدس کارهای اطلاعاتی انجام داد و نیروی هوافضا نیز قدرت موشکی خود را به رخ جهانیان کشید چون موشک ها به درستی به هدف ها اصابت و پهبادها نیز به صورت لحظه‌ ای گزارش ها را ارسال کردند.
مختص آبادی تاکید کرد: امروز منافع ما اقتضا می‌کند که اصول انقلابی محور قرار گیرد و در سیاست داخلی و خارجی با نگاه به اسلام، انقلاب و تاریخ اسلام گام برداریم.
به گفته وی، رژیم صهیونیستی اسرائیل وقتی مشاهده می کند حزب الله با موشک‌های آماده و نیروهای مردمی در عراق و سوریه وجود دارند، رعب و وحشت او را فرا می ‌گیرد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.