رئیس انجمن نمایش اصفهان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای نمایش های مناسب در فضای بیرونی برای فصل تابستان، این جشنواره غیررقابتی برگزار خواهد شد.
هوشنگ جمشیدیان افزود: جشنواره 'نمایش های بیرونی' با موضوع آزاد و با اولویت
'اخلاق شهروندی' و موضوعات غیرتکراری برگزار می شود.
وی گفت: علاقه مندان پس از حضور در کارگاه نمایشنامه نویسی با حضور 'نادر برهانی مرند' نویسنده، کارگردان و بازیگر ایرانی، در یک فضای تفریحی شناخته شده شهری به اجرای نمایش می پردازند.
وی گفت: حضور در جشنواره مشروط به حضور در کارگاه نمایشنامه نویسی است و علاقه مندان برای ثبت نام در این جشنواره و کارگاه می توانند تا سوم تیر سالجاری به تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه کنند.
جمشیدیان افزود: این کارگاه از 7 تا 9 تیر برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 35660882 تماس بگیرند.
تئاتر اصفهان در گذشته بخصوص کمدی این خطه در داخل و حتی خارج از کشور علاقه مندان خاص خود را داشت بگونه ای که در دهه های گذشته، برخی گردشگران داخلی و حتی خارجی غیر از دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان، تماشای تئاتر کمدی این شهر را نیز در برنامه های سفر خود به اصفهان قرار می دادند.
در سال های قبل از انقلاب، مکتب نمایش های کمدی اصفهان با نام مرحوم «ارحام صدر» گره خورد که بعد از انقلاب نیز همچنان ادامه داشت.
پ/8114/6027 امیرحسین اکبری/ انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.