الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** پاسخ های رئیس جمهوری به سوال های خبرنگاران در نخستین نشست مطبوعاتی پس از انتخابات 29 اردیبهشت در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی در 24 ساعت گذشته قرار داشت.
حسن روحانی در این نشست گفت: سیار خوشحالم که امروز از طریق رسانه های جمعی می توانم با ملت بزرگ ایران صحبت کنم، ملت بزرگی که بزرگترین حضور خود را به نمایش گذاشت، 42 میلیون جمعیت که اگر می توانستند همه آنهایی که در صف بودند رای آنها را اخذ کنند، انتخابات ما به 45 میلیون رای می رسید. وی با بیان اینکه مردم به فریبکاران ' نه ' گفتند، ادامه داد: تلاش کردند به مردم بگویند دین مردم در خطر است، تلاش کردند بگویند سند 2030 علیه دین مردم است، سندی که «نه» ما هیچ کشوری آن را امضا نکرده بلکه یک توصیه است.
رئیس جمهوری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره موسیقی گفت: یکی از آثار انتخابات این بود که همه با موسیقی صلح کردند. ما این موسیقی های سطح پایین را نمی پسندیم اما بعضی گفتند آنها هم خوب هستند.
*** آشتی کنان دبیر و جدیدی 2 عضو فعلی شورای شهر تهران نیز دیگر خبر مورد توجه بود. پس از درگیری علیرضا دبیر و عباس جدیدی 2 کشتی گیر کشور در جلسه غیر علنی شورای شهر تهران که باعث شد رفتار آنها تیتر یک رسانه های مختلف شود، شامگاه دوشنبه مراسم آشتی کنان آنها در منزل یکی از دوستان مشترک دبیر و جدیدی برگزار شد.
*** افزایش سه برابری مستمری محرومان نیز دیگر خبر مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری، یارانه نقدی ۳ برابری محرومان از خرداد سالجاری قطع و از طرفی مستمری آنها ۳ برابر می‌شود. سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: از خرداد ماه 96، افزایش 3برابری مستمری مشمولان کمیته امداد و بهزیستی توسط این دو سازمان به حساب مستمری آنها واریز خواهد شد و یارانه نقدی آنها به همان عدد 45500 تومان گذشته برخواهد گشت.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** ذخیره سازی ۹ هزار تن مرغ منجمد در انبارهای استان اصفهان از جمله اخبار محلی مورد توجه بود. استاندار اصفهان با بیان اینکه اقلام و کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان تأمین شده است، گفت: ۹ هزار تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار در انبارهای شرکت پشتیبانی دام استان ذخیره سازی شده است.
*** نجات چهار مصدوم یک حادثه رانندگی از میان آهن پاره ها نیز دیگر خبر محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. به گفته برخی منابع خبری، بر اثر تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو 206 در خیابان جوان اصفهان، یک تن کشته و چهار تن مصدوم شدند که مصدومان حادثه در میان آهن پاره های خودروها حبس شده بودند و توسط نیروهای امدادی نجات یافتند.
گ/301 / انتشار» سلطانمرادی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.