در این یادداشت که به قلم لیلا کاظمی به رشته تحریر در آمد، می خوانیم: این روزها، روز شکست ورزشی‌ها نیست، چرا که آنها قبل از این شکست خورده بودند، حتی قبل از اینکه عباس جدیدی و علیرضا دبیر در صحن شورای پایتخت درگیر شوند و به هم فحاشی کنند، این باخت آنها حتی قبل از رفتن مردم به پای صندوق‌های شورا اتفاق افتاده بود، این شکست از سال پیش آغاز شده بود، از روز انتخابات مجلس. این مصداق درباره برخی اهالی شورای شهر خودمان، اصفهان هم مصداق دارد.
ادامه این مطلب حاکیست: باور کنید حضور ورزشی‌ ها در سیاست با عکس‌های یادگاری آنها کنار نامزدهای ریاست‌ جمهوری آغاز شد، دو، سه دهه قبل، هر نامزدی که می‌خواست در انتخابات، مردم را با خود همراه کند، با چهره‌ های ورزشی عکس می‌گرفت، اینکه آنها چقدر در جذب آرای مردم به ‌نفع کاندیدای مورد نظر موفق بودند، مشخص نیست، ولی استفاده از این ترفند تا همین انتخابات روز جمعه ادامه داشت.
در ادامه این مطلب می خوانیم: در واقع می شود گفت چهره‌های ورزشی اگر می‌خواهند فعالیتی غیر ‌از فعالیت‌های ورزشی داشته باشند، فعالیتی که رأی مردم را می‌خواهد، نیاز دارند که تخصصشان را بالا ببرند، برای عضویت در شورای شهر صرف ورزشی‌ بودن، برای مردم قانع ‌کننده نیست، شاید حتی برای اینکه این چهره ‌ها رئیس فدراسیون هم شوند، نیاز به تخصص ‌های دیگر داشته باشند.
در ادامه این یادداشت اضافه شده است: نمونه‌ اش حسین رضازاده؛ او هنوز هم بیشترین افتخار را برای وزنه ‌برداری دارد، ولی نتوانست در ریاست فدراسیون دوام بیاورد، زیرا مدیریت فدراسیون فقط چهره نمی‌خواهد، این را مردم به وضوح با انتخابات شوراهای اصفهان انجام دادند، نه هنری ها بالا رفتند و نه ورزشی ها. خدا کند بقیه قدر فرصتی که دارند را بدانند.
گ / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.