حسن ماسوری عصر جمعه در حاشیه بهره برداری از پل زیرگذر راه آهن بخش مرکزی آران و بیدگل در گفت و گو با ایرنا افزود: کل این اعتبارات بدون گرفتن ریالی از استان، از مرکز گرفته شده و از اعتبارات بخش راه آهن است که در بخش های مختلف از جمله ساخت و بازسازی ایستگاه، 2 خطه کردن ریل، نمازخانه، سکوهای مسافری و پل های زیرگذر هزینه شده است.
وی بیان کرد: در سال گذشته 4 ایستگاه راه آهن در ده آباد، گز، مد آباد و فیروزآباد با اعتبار 22 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که ضمن کاهش ترافیک مسیر، ایمنی بالاتر و ترافیک کمتر را به همراه دارد.
وی هم چنین از پیشرفت 60 درصدی طرح دو خطه کردن مسیر راه آهن میبد - زرین شهر خبر داد و گفت: این طرف ظرف یک سال آینده به بهره برداری می رسد.
ماسوری تصریح کرد: اعتبار این طرح 5 هزار و 700 میلیارد ریال است که در شش ماه دوم امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: با اجرای این طرح ها مسیر راه آهن یزد تا قم دو خطه خواهد شد که مزایایی چون ترافیک سبک تر، ظرفیت بیشتر و صرفه جویی اقتصادی خواهد داشت.
بهره برداری از فاز اول پل زیرگذر راه آهن بخش مرکزی آران و بیدگل با حضور مدیرکل راه آهن استان اصفهان ، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس،معاون فرماندار و جمعی از مسئولان محلی عصر جمعه آغاز شد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.