به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، این برنامه همزمان با ایام البیض و در جمع معتکفان کاشانی شامگاه 23 فروردین ماه از ساعت 20:30  در مصلی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

سخنران برنامه جبهه جهانی مقاومت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب است که به تبیین موضوع مقاومت، توسعه نهضت‌های اسلامی در منطقه و عمق ایثارگری شهیدان مدافع حرم می‌پردازد.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم که به همت فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود تا 30 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

بیش از 45کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول درمنطقه دو شهرداری کاشان انجام شده‌است

ابوذر میرزا بیگی با بیان این مطلب ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه زیباسازی در منطقه دو اظهار داشت: در یک سال گذشته بیش از 45کیلومتر رنگ آمیزی جداول در سطح شهرداری منطقه دو شهرستان کاشان انجام شده‌است.

وی با اشاره به خدمات زیبا سازی این منطقه بیان کرد: یک میلیارد ریال اعتبار برای نورپردازی بلوارشهید مفتح و همچنین400میلیون ریال جهت نصب مجموعه بازی پارک ها و بوستان های سطح منطقه هزینه شده است.

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان ضمن اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته  150 عدد نیمکت در سطح پارک‌ها و بوستان‌های منطقه دو نصب شده است.

میرزا بیگی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته 46 کیلومتر شستشوی جداول انجام شده است، تصریح کرد: 3 هزار متر مربع شستشوی تابلو و المان، امحاء و حذف 600متر مربع دیوار نوشته های سطح منطقه و نور افشانی اعیاد شعبان، غدیر، قربان و دهه فجر از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

سرپرست جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سرپرست جدید روابط عمومی این دانشگاه منصوب شد و در این حکم آمده است:

سرکار خانم حوریه زاهد

نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم، با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سرپرست روابط عمومی دانشگاه منصوب می شوید. امید است تا با استفاد از تجارب و توانمندی‌های ارزشمندتان در انجام شرح وظایف و اهداف مورد انتظار اینجانب شامل ارتباط موثر و فعالانه با واحدهای تابعه دانشگاه، جمع آوری نقطه نظرات و نیازهای حوزه فعالیت دانشگاه، تدوین و ارائه عملکرد واحدهای تابعه جهت انعکاس از طریق وسایل ارتباط جمعی است.

برنامه ریزی برای استفاده بهینه از فن آوری‌های نوین در حوزه اطلاع رسانی، ساماندهی اطلاعات و اخبار محیط درونی و بیرونی جهت تسهیل فعالیت‌ها، پاسخگویی شایسته به افکار عمومی و رسانه‌های جمعی، ترویج فرهنگ اسلامی و اخلاق اداری با استفاده از موقعیت‌های ملی مذهبی از دیگر وظایف به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613973
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.