به گزارش ایرنا، احمد علی یزدان پناه عصر روز دوشنبه به مناسبت21 فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سال 1395سال پر تلاش برای بنیاد مسکن بود و در این راستا تعداد هزار و 314 فقره سند مالکیت در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد و 658 فقره سند مالکیت در روستاهای شهرستان با همکاری اداره های ثبت اسناد اردستان و زواره صادر و تحویل متقاضیان شده است.
وی با بیان این که افرادی که تاکنون موفق به اخذ سند مالکیت نشده اند تا پایان شهریور ماه امسال فرصت دارند به این بنیاد مراجعه و مدارک خود را تحویل دهند تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال با همکاری اداره های ثبت اسناد، کار سند دار کردن واحدهای مسکونی و زمین های محصور با سرعت بیشتری صورت می گیرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان افزود: این بنیاد در بین شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان اصفهان رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.
یزدان پناه گفت: یکی از برکت های انقلاب اسلامی تاسیس بنیاد مسکن به فرمان حضرت امام (ره) است که تاکنون خدمات موثری در جنگ تحمیلی و بازسازی و در زمان وقوع زلزله های مختلف و بازسازی شهرها و روستاهای آسیب دیده به مردم ارائه کرده است.
وی به تسهیلات ویژه بهسازی مسکن روستایی اشاره و خاطر نشان کرد: طی دو سال گذشته 68 میلیارد ریال به 480 نفر پرداخت شده است هم چنین مبلغ هشت میلیارد ریال وام قرض الحسنه و حوادث به 310 نفر نیز پرداخته ایم.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان تعداد روستاهای دارای طرح هادی در شهرستان را 60 روستا اعلام و افزود: طرح هادی هشت روستای دیگر در دست تهیه است.
یزدان پناه گفت: با تحویل هزار و 800 تن قیر رایگان، نزدیک به 92 هزارمتر مربع آسفالت با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال در 10 روستای شهرستان انجام شده است.
وی هم چنین افزود: از محل اعتبارهای تملک دارایی و منابع ملی نیز 110هزار متر مربع آسفالت و زیرسازی و دو هزار متر جدول گذاری و دیوار کشی سنگی و 14 هزار متر مربع پیاده رو سازی و 21 هزار متر مربع سنگ فرش با اعتباری بر 51 میلیارد ریال در روستاهای شهرستان اجرا شده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان از ساخت 41 واحد مسکن روستایی در روستاهای شیرازان در دهستان علیا و درباغ در بخش زواره نیز خبر داد و افزود: طرح ساخت مسکن روستایی در روستاهای شهراب و سفیده در بخش زواره و کسوج در دهستان علیا در دست اجرا است.
شهرستان اردستان با حدود 150 روستای دارای سکنه در 118کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.