به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سید جواد تکیه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش بیست و دوم فروردین ماه همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی (ع)، با هدف ترویج ورزش همگانی برپا می‌شود.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) افزود :در این همایش عظیم فرهنگی ورزشی، بیش از یکهزار دوچرخه سوار از حرم امامزاده هادی (ع) تا حرم حضرت محمدهلال بن علی بن ابیطالب (ع) را راس ساعت 17 رکاب می‌زنند.

تکیه با بیان اینکه تنها کودکان رده سنی 6 تا 10 سال می‌توانند در این همایش شرکت کنند، خاطرنشان کرد: در پایان این همایش به رسم یادبود هدایایی به تمامی شرکت کنندگان و به قید قرعه هدایای نفیسی به چند تن از نوجوانان اهدا می‌شود.

وی گفت: برپایی ایستگاه صلواتی توسط هیات امنای آستان مقدس حضرت امامزاده هادی و حضرت امامزاده محمد هلال علیهما السلام در خط شروع و پذیرایی از شرکت کنندکان و مولودی خوانی علی علی گویان در طول مسیر و مشرف شدن شرکت کنندگان حاضر با دسته‌های گل به پابوسی حضرت محمد هلال بن علی (ع) برای عرض تبریک میلاد پدر بزرگوارش از دیگر برنامه‌های این همایش است.

به گزارش تسنیم، این همایش به همت  آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی (ع) و همکاری اداره ورزش وجوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره اوقاف وامورخیریه، اداره تبلیغات اسلامی، جمعیت هلال احمر، فرمانداری ،شهرداری و شورای اسلامی شهر آران وبیدگل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611877
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.