به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مرتضی فرمانیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اولین کاروان با عنوان کاروان یا زهرا(س) روز گذشته اعزام شد و آخرین کاروان نیز هشتم فروردین 96 اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی امسال در اردوهای راهیان نور بیان کرد: یک روحانی در هر کاروان به همراه یک راوی جهت بیان خاطرات جهاد و شهادت در اتوبوس ها حضور دارند.
فرمانیان گفت: کاروان های اعزامی در 3 اردوگاه شهید باکری، شهید کاظمی و شهید مسعودیان در شهرهای اهواز و خرمشهر اسکان داده می شوند.
وی بازدید از منطقه های عملیاتی شلمچه، اروند کنار، منطقه عملیاتی رمضان، هویزه، دهلاویه و طلائیه را جزو برنامه های زائران برشمرد و افزود: مانور رزم شبانه در محل اردوگاه ها به یاد شب های عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام خواهد شد.
اردوهای راهیان نور هر ساله جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور به صورت عمومی و هم چنین اردوهای راهیان نور خاص دانش آموزان و بسیج دانشجویی در ایام مختلف سال برگزار می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.