به گزارش ایرنا از روابط عمومی فولاد مبارکه، ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت ارزش آفرین دانش، روز گذشته (یکشنبه) با هدف ارزیابی میزان خلق ارزش از سرمایه های معنوی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
سعید سهراب پور رییس بنیاد جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران در این نشست با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل مبارکه، از این شرکت بعنوان شرکت دانش محور ایرانی و سازمان فینالیست جایزه جهانی MAKE قدردانی کرد.
نماینده و دبیر بنیاد جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران نیز در باره ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت ارزش آفرین دانش گفت: 70 سازمان ایرانی در سالجاری مورد ارزیابی قرارگرفتند که از این تعداد 45 سازمان وارد مرحله 'ارزیابی از نزدیک' شدند و پنج سازمان هم به مرحله 'فینال ارزیابی' رسیدند .
مهدی شفیعی زاده افزود: فولاد مبارکه، بانک پاسارگاد و پتروشیمی بندر امام در پایان بعنوان سه سازمان دانشی برتر در ایران انتخاب شدند.
وی هدف از برگزاری و اهدای این جایزه را ارزیابی سازمان ها عنوان کرد و گفت: ارزیابی میزان خلق ارزش از سرمایه های نامشهود در کنار سرمایه های فیزیکی و نیز خلق ارزش از ساختار، ارتباطات سازمانی، منابع انسانی و مدیریت این منابع، اهداف اصلی برگزاری و اهدای این جایزه است.
نماینده بنیاد جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران، هشت محور رهبری سازمان، یادگیری سازمان، ایجاد محیط تعاملی برای اشتراک گذاری دانش، فرهنگ سازمانی، نوآوری، سرمایه فکری، دانش مشتریان و خلق ارزش از دانش برای ذینفعان را در زمره معیارهای ارزیابی سازمان ها در این عرصه برشمرد.
وی افزود: هر سه سال یکبار یک کشور آسیایی میزبانی این مراسم است و هنگ کنگ نیز ژانویه سال آینده میزبانی این مراسم را بر عهده دارد.
شفیعی زاده تأکید کرد: 70 تا 90 درصد سرمایه در میان 500 سازمان برتر دنیا، بعنوان سرمایه فکری محسوب می شود که امیدواریم سازمان های ایرانی نیز به این سمت حرکت کنند.
جایزه جهانی سازمان دانشی برتر از سال 1998 بعنوان بزرگترین و معتبرترین ارزیابی جهانی در حوزه مدیریت دانش محور سازمانی در جهان برگزار می شود.
با توجه به اهمیت این جایزه و ارزیابی مستمر آن بر فعالیت مدیریت سازمان ها، دانشگاه صنعتی شریف، نمایندگی جهانی MAKE را در ایران بر عهده دارد.
فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد کشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
شرکت فولاد مبارکه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی، بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.
مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای 35 کیلومتر مربع وسعت و 17 کیلومترمربع سالن تولید است.
ت 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.