به گزارش ایرنا، این کارگران عنوان کردند که حقوق خود را در ماه های گذشته دریافت نکرده اند.
این کارگران در هفته های اخیر با طرح درخواست های مشابه و مکرر خواستار پرداخت مطالبات معوقه خود شده اند.
مدیرعامل کارخانه کاشی اصفهان در این ارتباط بهمن ماه گذشته گفته بود: پرداخت حقوق معوقه کارگران کارخانه کاشی اصفهان از سوی مسئولان استان و شهرستان بطور جدی درحال پیگیری است و امیدواریم این مشکل هرچه سریع تر برطرف شود.
امیرحسین کمالی خاطرنشان کرد: مشکلات فعلی ارثی است که از مدیریت قبلی کارخانه رسیده و به رغم تلاشهای انجام شده طی پنج ماه گذشته ما قادر به پرداخت فقط 2 ماه حقوق و مزایای کارگران شده ایم.
نبی الله صالحی، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری نجف آباد نیز ماه گذشته تصریح کرد: برای پرداخت مطالبات کارگران و رونق دو کارخانه تولیدی کاشی به نام های کاشی اصفهان و شرکت کاشی نیلو مقرر شد تا سهامداران و مدیریت آنها، اقدام به تزریق نقدینگی کنند.
کارخانه کاشی نیلو دیگر واحد تولیدی کاشی در اصفهان است که با مشکل نقدینگی روبروست، کارگران این مجموعه نیز در بهمن ماه چندین بار با تجمع در محل این کارخانه خواستار تسریع در پرداخت و حقوق معوقه خود شدند.
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری نجف آباد بیست و سوم بهمن ماه گذشته در گفتگو با ایرنا، اعلام کرد: برای رونق تولید این دو کارخانه کاشی که از بهترین تولیدکنندگان محسوب می شوند و تولیدات آنها نیز همیشه پیش فروش می شده است، قرار شد سهامداران و مدیریت آنها نسبت به تزریق نقدینگی و پرداخت مطالبات کارگران اقدام کنند که این کار همچنان در حال پیگیری است.
کارخانه کاشی اصفهان بیش 40 سال پیش در 15 کیلومتری جاده اصفهان نجف آباد احداث شد و دارای ظرفیت تولید 10 میلیون متر مربع انواع کاشی در سال است.
این واحد تولیدی هم اکنون دارای 600 کارگر شاغل است.
کارخانه کاشی نیلو واقع در جاده اصفهان به نجف آباد در سال 1356 توسط بخش دولتی راه اندازی شد و ظرفیت تولید آن سالانه هشت میلیون متر مربع انواع کاشی کف و نماست.
این کارخانه در سال 91 به بخش خصوصی واگذار شد و اکنون چهار سال پس از واگذاری، این شرکت بورسی با بلاتکلیفی مواجه شده است.
ت / 6020 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.