سرهنگ محمدرضا محمدی روز دوشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا افزود: باتوجه به تعطیلی مراکز تعویض پلاک به دلیل شیوع بیماری کرونا،میزان مراجعه کنندگان به این مراکز افزایش یافت و این موضوع علاوه بر اینکه ارائه خدمت را با مشکل روبرو می‌کرد، ازدحام جمعیت تهدیدی برای سلامت مردم بود.

وی بیان کرد: مراجعه متقاضیان بر اساس پلاک‌های زوج و فرد در کاهش ازدحام جمعیت کارآمد نبود به همین دلیل ساعت ارائه خدمات  به میزان 2 ساعت افزایش یافته است.

وی اضافه‌کرد: این افزایش ساعت فعالیت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک تا کاهش حجم مراجعه‌کنندگان ادامه دارد و تغییرات آن به اطلاع هم‌استانی‌ها رسانده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از آغاز فعالیت مراکز آموزشگاه‌های قوانین راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: متولیان آموزشگاه‌ها، مربیان رانندگی و هنرجویان ملزم به رعایت قوانین و توصیه‌های بهداشتی هستند و باید در حین انجام فعالیت از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی ادامه‌داد: استفاده از پوشش‌های سر و صورت و یا ایجاد دیواره پلاستیکی در خودروهای آموزشی توصیه شده و کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بر رعایت اصول بهداشتی توسط این قشر نظارت دارند.

محمدی با بیان اینکه آموزشگاه‌ها باید از پذیرش افراد بیمار و مشکوک به بیماری کرونا جلوگیری کنند، خاطرنشان‌کرد: در صورتی که برای مردم اخذ گواهینامه در این مقطع زمانی ضروری نیست این کار را به زمان دیگری که وضعیت سلامت جامعه بهتر خواهد شد، موکول کنند.

سالیانه بیش از 100 هزار گواهینامه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان صادر می‌شود.

سالیانه 100 هزار خودرو به جمع وسایل نقلیه شهر اصفهان افزوده می‌شود.

تمام شهرستان‌های استان اصفهان دارای یک مرکز و شهر اصفهان هم دارای ۲ مرکز تعویض پلاک است.

شیوع بیماری کرونا، فعالیت مراکز تعویض پلاک استان اصفهان را از ۱۷ اسفند ۹۸ تعطیل کرد که خدمات‌دهی این مراکز از امروز شنبه ششم اردیبهشت ۹۹ با تمهیداتی از سرگرفته شد.

تاکنون بیش از ۹۰  هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.