سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر ایجاد مزاحمت فردی برای خانمی جوان در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: این فرد با تلاش مأموران پلیس فتای شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت دختر این فرد در فضای مجازی ابراز داشت: فرد مزاحم که یک نوجوان ۱۸ ساله بود در نهایت پس از تلاش مأموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت خودروی پراید و قطعات خودروی در سطح شهر کاشان تصریح کرد: با بررسی ویژه این موضوع توسط مأموران پلیس آگاهی نیروی انتظامی کاشان دو نفر سارق سابقه دار شناسایی و در نهایت با تلاش مأموران آگاهی و در یک عملیات ضربتی سارقان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان تاکنون در مجموع به ۱۸ فقره سرقت شامل پنج فقره سرقت خودروی پراید، دو فقره موتور سیکلت، ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و دو فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرده اند، بیان داشت: تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

سرهنگ قربانی از کشف تعداد زیادی اموال سرقت شده در مخفیگاه سارقان خبر داد و افزود: متهمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان گفت: از شهروندان کاشانی می‌خواهیم ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره گیری ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1411260
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.