امین قشلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای اطلاع از وضعیت جسمانی شهروندان از بیماری کرونا تاکنون ۱۷ هزار نفر در شهرستان خوانسار غربالگری شدند.

وی گفت: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ خودرو با اقناع سازی و آموزش توسط نیروهای داوطلب هلال احمر خوانسار  از ورود به شهرستان خوانسار  منصرف شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوانسار تأکید کرد: جمعیت هلال احمر خوانسار برای مقابله و پیشگیری از افزایش بیماری کرونا به تجهیزات پزشکی ودرمانی و غیره نیاز دارد.

وی افزود: برای جلب مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا از عموم مردم به ویژه سازمان‌ها، دستگاه‌ها، سمن‌ها، رسانه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، صنوف، داوطلبان و نیکوکاران برای شرکت در پویش مردمی جمعیت هلال احمر خوانسار  دعوت می‌شود.

قشلاقی گفت: خیرین و داوطلبان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ نزد بانک ملت و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۳۷۰۸۶۶۸ به نام جمعیت هلال احمر خوانسار  واریز و حتما اصل فیش واریزی را به هلال احمر خوانسار تحویل دهند.

وی افزود: نیت افراد به منظور جلوگیری از مشکلات شرعی در زمان تحویل فیش یا ارسال مشخص می‌شود، افراد می‌توانند حضوری مراجعه کنند و یا غیرحضوری رسید یا فیش خود را از طریق شبکه مجازی به شماره ۰۹۱۳۳۷۱۴۵۷۷ واتساپ یا تلگرام کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۷۱۴۵۷۷ /۵۷۷۷۰۰۶۰ هلال احمر خوانسار تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1401613
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.