محسن تقی‌زاده روز چهارشنبه تشریح کرد: این کارگاه زیرزمینی تولید محصولات شوینده که بدون مجوز به تولید فرآورده‌های شوینده اقدام کرده بود، با دریافت حکم دادستانی پلمب شده است.

وی بیان کرد: همچنین یک واحد تولیدی ضدعفونی کننده حاوی عدم مواد موثر که در حوزه استان قم فعالیت می‌کرد، شناسایی و به اطلاع حوزه مربوطه رسانده شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: این واحد پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم پلمب شد.

وی در ادامه از افزایش بازرسی از داروخانه‌ها، فروشگاه‌های کالا و تجهیزات پزشکی و کارخانه‌های تولید کننده کالاهای سلامت‌محور خبر داد.

تقی‌زاده یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و دریافت چندین گزارش در مورد کمبود ماسک و چند قلم کالای بهداشتی در داروخانه‌های زیر پوشش، گشت مشترک بازرسی از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مورد نظر در سطح شهر نیز صورت گرفت.

وی از شهروندان خواست تا از مصرف فرآورده‌های فاقد مجوز خودداری و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را به این معاونت غذا و دارو گزارش کنند.

پیش‌تر هم ماموران انتظامی کاشان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۸۱ لیتر مایع ضدعفونی از یک دستگاه خودرو کشف کرده بودند و سه داروخانه نیز به علت احتکار اقلام بهداشتی در این شهرستان از سوی دادستانی پلمب شده بود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.