سردار" مهدی معصوم بیگی" روز شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر از انتقال محموله سنگین مواد افیونی توسط یکی از باندهای فعال در زمینه قاچاق مواد مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهارداشت: ماموران پس از دریافت اطلاعات لازم یک دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد افیونی را حین ورود به استان شناسایی و در یک اقدام هوشمندانه و ضربتی آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروهای مذکور ۷۲۲ کیلو مواد افیونی شامل ۳۶۷ کیلو تریاک و ۳۵۵ کیلو حشیش کشف شد.

معصوم بیگی، از دستگیری پنج تن از اعضای باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: تمامی متهمان دستگیرشده غیربومی بوده و این مقدار مواد را از مرزهای شرقی کشور به منظور انتقال به استان های مرکزی بارگیری کرده بودند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران در عملی کردن نقشه خود ناکام شدند.

وی افزود: در این ایام که بیشتر توان و ظرفیت بخش ها و دستگاه های مختلف معطوف مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم و نجات آنان است، عده ای برای دستیابی به منفعت مالی خود دست به چنین اقدامات مشمئزکننده ای می‌زنند.

وی به مردم اطمینان داد: پلیس مقتدرانه در صحنه حاضر است و با این گونه افراد قاطعانه برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.