عباس رضایی روز پنجشنبه در آیین کاشت یک نهال در مجموعه استانداری در جمع خبرنگاران با تجلیل از زحمات کادر پزشکی و پیراپزشکی استان افزود: امروز کادر درمانی به ویژه پرستاران در خط مقدم مقابله با یروس کرونا قرار دارند و ما از زحمات و فداکاری این عزیزان قدردانی می کنیم.

وی اضافه کرد: کاشت این نهال اقدام نمادینی در تجلیل از زحمات این تلاشگران است  از همین رو از درگاه خداوند آرزوی سلامت و طول عمر این عزیزان را داریم.

وی همچنین ادامه داد: امسال مراسم درختکاری به منظور جلوگیری از تجمع در محوطه استانداری انجام شد در حالی که سال های گذشته این مراسم با برنامه ویژه ای در یک مکان دیگر برگزار می شد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: اگر مسوولانمردم را به پرهیز از سفر و تردد در شهر دعوت می کنند، خود در این زمینه پیشگامند و حتی  آیینهایی مثل افتتاح ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه آب و برق، ۲ روز پیش به صورت ویدئو کنفرانس در استانداری برگزار شد و مراسم درختکاری امروز نیز به صورت محدود در محوطه استانداری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم فهیم استان با مهمان ناخوانده ای به نام کرونا مواجهند که مناسب است با رعایت اصول بهداشتی، کاهش ترددها و مسافرت ها و خودمراقبتی از سرایت این بیماری جلوگیری کنند.

رضایی تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که مسوولان استان و کلیه دستگاه های بهداشتی، نظامی و انتظامی، قضایی و شهرداری ها و سایر ارگان ها برای ریشه کنی این بیماری بسیج شده و تمام ظرفیت ها و توانمندی خود را به کار گرفته اند.

وی با اشاره به نقش درخت و درختکاری در سلامت شهر و اجتماع گفت: مردم روزهای آلوده شهر را هیچگاه فراموش نمی کنند و باور دارند که درخت و فضای سبز علاوه بر نقشی که در سلامت جامعه دارد در حفظ روحیه نشاط و شادابی مردم نیز بسیار موثر است.

استاندار اصفهان توصیه کرد: مردم حتما در این ایام که زمان درختکاری است، نسبت به کاشت درخت و نگهداری درختان اهتمام بورزند زیرا نگهداری درختان و درختچه ها و حفاظت از محیط زیست نقش موثری در هوای پاک دارد.

یک اصله نهال امروز همزمان با روز درختکاری و به مناسبت تجلیل از زحمات کادر درمانی خط مقدم مقابله با کرونا توسط استاندار اصفهان کاشته شد.

همزمان با روز و هفته درخت و درختکاری بیش از ۳۳۰ هزار درخت در استان اصفهان کاشته می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.