منصور شیشه فروش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اداره کل هواشناسی از فردا تا روز شنبه، پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده ها را پیش‌بینی کرده و به همین دلیل محدودیت‌هایی برای فعالیت کوره‌های پخت آجر، توزیع بنزین یورو چهار و فعالیت صنایع در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس گفت: تعطیلی مدارس و درنتیجه کاهش تردد خودروها از انتشار بیش از حد آلودگی جلوگیری می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: فعالیت صنایع آلاینده هم در این مدت کاهش خواهد یافت و نظارت لازم نیز روی این صنایع انجام می‌شود.

وی افزود: بنزین "یورو ۴" هم در همه جایگاه‌های توزیع سوخت استان ارائه می‌شود.

شیشه‌فروش اضافه کرد: محیط زیست هم کیفیت هوای استان را بطور مرتب مورد سنجش قرار خواهد داد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تمهیدات اتخاذ شده توسط شهرداری‌ها در این زمینه گفت: ضدعفونی معابر عمومی و اتوبوس‌ها بطور مرتب توسط شهرداری‌ها انجام می شود و اکیپ های امدادی نیز برای ارائه خدمت در بخش‌های مختلف استقرار یافته‌اند.

اداره کل هواشناسی اصفهان روز چهارشنبه اعلام کرد: با توجه به پیش بینی وزش باد، شرایط برای فعال شدن کانون‌های گرد و خاک و غبار محلی از روز پنجشنبه در استان مهیاست.

پدیده گرد و غبار محلی از روز پنجشنبه تا اوایل روز شنبه هفته آینده و آلودگی هوا در مناطق مرکزی این استان استمرار دارد.

آخرین آمار رسمی مربوط به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، دیروز سه‌شنبه سیزدهم اسفند اعلام شد که شامل ۶۶ نفر بود.

به گفته مسوولان، با توجه به نرخ ابتلای این بیماری، زنگ هشدار کرونا در استان اصفهان به صدا درآمده است.

در مجموع در استان اصفهان با احتساب کاشان و آران و بیدگل بر اساس آمار  روز سه‌شنبه، حدود یکصد نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدند و تعداد افراد جان باخته ۲ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.