عباس بلانیان روز چهارشنبه در شورای اداری خور و بیابانک افزود: از روحانیان بومی ساکن در شهر قم نیز خواسته‌ایم تا دیدار با اقوام خود در ایام تعطیلات نوروز را به زمان دیگری موکول کنند.
وی با بیان‌اینکه پیگیر رفع مشکل کمبود ماسک و دیگر لوازم مورد نیاز پزشکی برای مبارزه با بیماری کرونا در خور و بیابانک هستیم، گفت: مقدار محدودی مواد ضد عفونی‌کننده و ماسک بین ادارات و مراکز بهداشتی شهرستان توزیع شده است و این جوابگوی نیاز شهروندان نیست.
فرماندار خور و بیابانک ادامه داد: تاکنون برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۴ جلسه برگزار و تمام اماکن عمومی، مدارس، مساجد و معابر شهری و روستایی شهرستان توسط بسیج مردمی و دستگاه های عضو مدیریت بحران به‌ویژه ناحیه مقاومت بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خور و بیابانک ضدعفونی و گندزدایی شده است.
بلانیان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان، تمام اجتماعات ملی و مذهبی، چهارشنبه بازار، اماکن ورزشی، فعالیت مهمانپذیرها و بوم‌گردی‌های شهرستان، مراسم اعتکاف تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.
وی با اشاره به مبتلایان کرونا در این شهرستان افزود: تاکنون تست ۲ نفر مردو زن در شهرستان خور و بیابانک مثبت اعلام شده است که هر دو تحت مراقبت هستند.
بلانیان، تهیه و نصب صابون مایع در ادارات و نهادها، مدارس، دانشگاه‌ها، ترمینال‌ها، اماکن عمومی، پارک‌ها، مساجد، بقاع متبرکه، سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌های دانش‌آموزی و همچنین ضدعفونی مستمر سطوح خارجی دیگر مکان‌های یاد شده را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری دانست.
در این جلسه مرتضی محبی به‌عنوان معاون جدید فرماندار، ابوالفضل آقا به‌عنوان سرپرست جدید راه و شهرسازی، محمدجواد فیروزی به‌عنوان مدیر آب و فاضلاب شهری و روستایی و سروان مهدی احمدی به‌عنوان فرمانده جدید پلیس راه شهرستان خور و بیابانک معرفی و از مدیران قبلی قدردانی شد.
پیش از این عطاالله ایرجی به‌عنوان معاون فرماندار، حسن سیف به‌عنوان رییس اداره راه و شهرسازی، جعفر قجاوند به‌عنوان فرمانده پلیس راه و مصطفی حسن‌زاده به‌عنوان مدیر آبفای شهری و روستایی این شهرستان خدمت می‌کردند.
شهرستان خور و بیابانک با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.